Ja tif havde fri fordi Dpén skulle ha fri både i dag og i morgen...og hun har jo egentlig været i fin hobla, men for pokker, hun har bare slået sig...HELE DAGEN...i morges ville hun lige fange mig, og rumpede hen over gulvet, så gled den ene hånd, og klask, så baskede hun læben ned i gulvet, og der var bare blod over alt, så nu er læben flækket igen...det er kun 3. gang i hendes liv...

den her gang er jeg så faktisk i tvivl om fortanden holdte til den omgang! Så i morgen må jeg hellere ringe til tandlægen og høre hvad de mener! Jeg kan slet ikke få lov til at se den, men jeg har en eller anden ide om den er skubbet lidt op...så jeg må hellere kigge gamle billeder, bare for lige at tjekke!
så klaskede hun hovedet ind i skabet, og bagefter ned i gulvet igen...øv, hun er bare så uheldig!
oven i alle de her slag, så fik hun lige to nye tænder i dag, samtidig med hun er så voldsom snottet, så hun er en stor bunke savl og snot, ja og så lige blod!
well...tandbørstningen slap hun for i dag...synes ikke lige jeg vil rode mere i hendes bette mund!
Anmeld