Bange for NF-Scanning :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det er helt naturligt at have det sådan.....tror det er noget vi alle kommer igennem. Og kæmpe tillykke til dig.....du må da have været enormt overrasket, da du stod med den positive test

Jeg kunne slet ikke forstå det, og vidste ikke om jeg skulle grine eller græde, så det blev vist til en hysterisk blandig af begge!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg kunne slet ikke forstå det, og vidste ikke om jeg skulle grine eller græde, så det blev vist til en hysterisk blandig af begge!!!!

Hehe sådan ville jeg nok også have reageret

Hvor vildt

Min læge havde også sagt til min mor, da jeg var yngre....at jeg nok ikke ville kunne få børn grundet alle mine underlivsproblemer som barn. Men han har måttet tage det i sig igen.....jeg har nemlig meget nemt ved at blive gravid. Det er ret betryggende at vide, til når jeg engang vil være gravid igen.

Jeg føler rigtig meget med dem, der kæmper.....og elsker sådan en solstrålehistorie som din

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hehe sådan ville jeg nok også have reageret

Hvor vildt

Min læge havde også sagt til min mor, da jeg var yngre....at jeg nok ikke ville kunne få børn grundet alle mine underlivsproblemer som barn. Men han har måttet tage det i sig igen.....jeg har nemlig meget nemt ved at blive gravid. Det er ret betryggende at vide, til når jeg engang vil være gravid igen.

Jeg føler rigtig meget med dem, der kæmper.....og elsker sådan en solstrålehistorie som din

Ja ham lægen har da måtte æde sine ord igen Og ja så kan du jo trøste dig med at det "altid" kan lykkes når du en dag vil igen,..

Anmeld

26. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja ham lægen har da måtte æde sine ord igen Og ja så kan du jo trøste dig med at det "altid" kan lykkes når du en dag vil igen,..

Jaah der er jo grænser....man bliver jo ikke ved med at kunne det

Men meld lige tilbage, når du har været til scanning  

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jaah der er jo grænser....man bliver jo ikke ved med at kunne det

Men meld lige tilbage, når du har været til scanning  

Selvfølgelig skal jeg nok vende tilbage..

Anmeld

26. juni 2011

baby012

puha, kander det alt for godt  

skal til NF her på torsdag, og jeg er SÅ nervøs for den bette .. selvom at jeg så den 10+3 er jeg bare rædselslagen for at der er sket noget med den bette .. men tror alle er det... man elsker jo sit lille barn der ligger lige under hjertet på en, og man håber jo inderligt at der stadig er et hjerte under sit eget.. det gør man jo uanset hvor langt man er når man ønsker den bette bebs så inderligt- 

for at vi begge får noget posetivt ud af vores NF og er jeg sikker på at vi gør .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.