Hvad kalder i .....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Angelspot

Tissemand, tissekone og afføring blir betegnet som: har du skidt i bleen eller har du lavet adder i bleen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Isabeau

MaleneS2011baby<3 skriver:

.. Ja altså jeg så et program, 'Krop umulig' tror jeg det hed, hvor det handlede om børn, og der snakkede de om at forældre og børn skal have et naturligt forhold til deres kønsdele osv, for er forældrene ikke naturlige omkring det, så vil barnet måske ikke sige hvis det gør ondt eller andet..

Så er min tanke så, hvad kalder i....

.... tissemanden?
.... tissekonen?
.... afføringen?

andet i har et personligt "navn" til?

Der var i programmet forskellige mennesker der blev spurgt hvad de sgade, nogen fniste og en far sagde at til deres datter der kalder de tissekonen for sommerfugl.. Personligt ville jeg ikke kalde det en sommerfugl, da jeg ikke synes der har sammenhæng, og ka ikke lide ordet lave pølser..

Så kom med jeres meninger..

- Malene&Maja

Vi kalder det; tissekone, tissemand og "pu ad" lige nu

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

jeg kalder det tissemand, tissekone og bæ eller lort.. norgen gange poo.. 

Anmeld

29. juni 2011

JulieE

Hjemme hos os kalder vi en spade for en spade og de omtalt ting er derfor en tissemand og en tissekone og at lave lort. -Da de brugte ble hed det dom regel bare 'noget i bleen' eller 'bonus i bleen'

Pølser er noget vi spiser og det skal derfor ikke associeres med afføring hjemme hos os

Anmeld

29. juni 2011

Mi

Vi kalder det tissekone og lort. Det er jo det det er.

Anmeld

29. juni 2011

LinLin

Det hedder Tissemand og tissekone her

Da David var lille kaldte vi det "prut" når han havde lavet i bleen. Pludseligt en dag kaldte han det selv "pølser" (efter han havde smidt bleen) - så det hedder det nu....

Anmeld

29. juni 2011

Nettemor

*Sofie* skriver:

Tissekone og tissemand hedder...tissekone og tissemand, tadaa
I starten kunne Malou ikke sige tissekone...så det blev bare til kone  
Mht. afføring har jeg kaldt det 'prut i bleen'. Altså "har du prut i bleen"?
Den er så blevet udviddet i vuggestuen, så nu siger hun pølseprut, hvis jeg spørger hende *G*
Vi er ikk nået til prut i potten endnu...men det kommer nok snart...forhåbentlig

Hvad siger I så hvis de prutter?

Anmeld

29. juni 2011

Nettemor

JulieE skriver:

Hjemme hos os kalder vi en spade for en spade og de omtalt ting er derfor en tissemand og en tissekone og at lave lort. -Da de brugte ble hed det dom regel bare 'noget i bleen' eller 'bonus i bleen'

Pølser er noget vi spiser og det skal derfor ikke associeres med afføring hjemme hos os

enig!!

Anmeld

29. juni 2011

JulieE

nettemor skriver:

enig!!

Anmeld

29. juni 2011

*Sofie*

nettemor skriver:

Hvad siger I så hvis de prutter?

At fise
Hvis hun slipper én spørger jeg "Ai, Malou! Sidder du og fiser?!"
Og hvis jeg ikk har hørt det siger hun selv "sidder og fiser" *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.