1. og 2. trimester i mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Hvor smukt.
Flot'flot mave og flor'flot pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Nessie

Gode billeder af en rigtig flot mave og smuk snart-mor

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor smukt.
Flot'flot mave og flor'flot pige.

Det var sødt sagt Mange tak

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Gode billeder af en rigtig flot mave og smuk snart-mor

Puha, ja lige om lidt er man mor  Jeg tænkte bare, at jeg skulle føde om ikke så længe... Sikke en opvækning her på en søndag!  

Anmeld

26. juni 2011

Frøken J.

Det er virkelig skægt at se de uge for uge. Måske man selv skulle lave sådan en tråd.. Humm humm... Men den er virkelig blevet stor og flot! Og jeg synes du er sindssygt smuk. Du ligner altså en eller anden, men jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvem!

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Det er virkelig skægt at se de uge for uge. Måske man selv skulle lave sådan en tråd.. Humm humm... Men den er virkelig blevet stor og flot! Og jeg synes du er sindssygt smuk. Du ligner altså en eller anden, men jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvem!

Den eneste jeg er blevet sammenlignet med er hende der spiller Nana i fjernsyn for børn (Hende der også spiller Yrsa i Krumme) Blev kaldt Nana da jeg var yngre pga ligheden!  Ellers har jeg måske bare et af de ansigter
Og se nu bliver jeg jo helt flov ved de pæne ord  Mange mange mange mange tak - Nu bliver min søndag da ikke bedre!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Den eneste jeg er blevet sammenlignet med er hende der spiller Nana i fjernsyn for børn (Hende der også spiller Yrsa i Krumme) Blev kaldt Nana da jeg var yngre pga ligheden!  Ellers har jeg måske bare et af de ansigter
Og se nu bliver jeg jo helt flov ved de pæne ord  Mange mange mange mange tak - Nu bliver min søndag da ikke bedre!

Ej ja, du ligner faktisk! Men det var nu ikke hende jeg tænkte på. Men ja, det har du sikkert! Der går også en pige på mit hold som siger, at alle altid synes hun ligner én de kender. Må i grunden være lidt irriterende!  

Og er altid glad for at sprede glæde 

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ej ja, du ligner faktisk! Men det var nu ikke hende jeg tænkte på. Men ja, det har du sikkert! Der går også en pige på mit hold som siger, at alle altid synes hun ligner én de kender. Må i grunden være lidt irriterende!  

Og er altid glad for at sprede glæde 

Får i hvert fald mange kommentarer fra folk, jeg ikke kender, om hvor de liiiiige har set mig før. Så mon ikke det er det - Ellers skriv hvis du kommer i tanke om det Og lækkert nyt profilbillede - Grrrrr siger jeg bare! Grrrr......!  Hvor lækker har man lov til at være i sin egen opgang?

Anmeld

26. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Får i hvert fald mange kommentarer fra folk, jeg ikke kender, om hvor de liiiiige har set mig før. Så mon ikke det er det - Ellers skriv hvis du kommer i tanke om det Og lækkert nyt profilbillede - Grrrrr siger jeg bare! Grrrr......!  Hvor lækker har man lov til at være i sin egen opgang?

Jeg skal nok vende tilbage. Om 10 år ringer jeg: "Hey, du ved det jeg skrev på debatten, ikke?" 

Og jeg takker  Rart at høre på en dag, hvor man bare har det SKOD og ikke føler sig max lækker

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jeg skal nok vende tilbage. Om 10 år ringer jeg: "Hey, du ved det jeg skrev på debatten, ikke?" 

Og jeg takker  Rart at høre på en dag, hvor man bare har det SKOD og ikke føler sig max lækker

Haha, ja du skal være så hjertelig velkommen! Og jeg fortæller bare hvad jeg ser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.