1. og 2. trimester i mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.792 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

MaybeBaby

Nu er jeg i dag 28+0 og mangler kun 3. trimester, så vil lige lave en lille montage af maven, der bare vokser og vokser til og med 28+0.

Jeg har kun 2 uger tilbage af arbejde, før jeg går på 6 ugers ferie efterfulgt af 4 ugers barsel, så jeg kan liiiiige overskue det, men maven er godt nok tung nu - men sikke en lille pris at betale

/Mette - der måske endelig har fået din bærbar til at fungere igen. Undskyld min fesen deltagelse herinde de sidste mange uger til alle de søde piger og deres maver, jeg (for)følger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Sof

Hvor er du fin  

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

Smukke smukke mette

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Hvor er du fin  

Mange tak, allersødeste du

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Smukke smukke mette

Ih som du kan sige det  Mange tak

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Smukke smukke mette

Og nu er vi jo officielt i 3. trimester - ligegyldigt HVEM som siger det! Og glæder mig til dit 28+0 mavebillede! HINT HINT

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Og nu er vi jo officielt i 3. trimester - ligegyldigt HVEM som siger det! Og glæder mig til dit 28+0 mavebillede! HINT HINT

Ha ha. kommer først imorgen Har smidt bukserne for i dag og mini ferie har sat sig på lår og røv, så min krop skal lige have en nat til, at slanke sig

Anmeld

26. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Ha ha. kommer først imorgen Har smidt bukserne for i dag og mini ferie har sat sig på lår og røv, så min krop skal lige have en nat til, at slanke sig

Det ved jeg ikke helt om er okay! Mine billeder i dag er taget lige efter en morfar, så tror ikke en miniferie er en undskyldning

Anmeld

26. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det ved jeg ikke helt om er okay! Mine billeder i dag er taget lige efter en morfar, så tror ikke en miniferie er en undskyldning

Det er også bukserne der er undkyldningen, men uanset hvad, så går kæresten i seng nu, så kan det ikke lade sig gøre

Anmeld

26. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Nu er jeg i dag 28+0 og mangler kun 3. trimester, så vil lige lave en lille montage af maven, der bare vokser og vokser til og med 28+0.

Jeg har kun 2 uger tilbage af arbejde, før jeg går på 6 ugers ferie efterfulgt af 4 ugers barsel, så jeg kan liiiiige overskue det, men maven er godt nok tung nu - men sikke en lille pris at betale

/Mette - der måske endelig har fået din bærbar til at fungere igen. Undskyld min fesen deltagelse herinde de sidste mange uger til alle de søde piger og deres maver, jeg (for)følger.

Ih så smuuuk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.