Skruk også i den grad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Babydream<3

Hej alle.

Jeg er simpelthen så skruk som noget kan være, droppede pillerne omkring slut November og håber så meget at der sker noget inden længe.

Jeg har overvejet at begynde at bygge et neutralt baby lager op. Hvad er jeres mening om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Moar2011

Babydream<3 skriver:

Hej alle.

Jeg er simpelthen så skruk som noget kan være, droppede pillerne omkring slut November og håber så meget at der sker noget inden længe.

Jeg har overvejet at begynde at bygge et neutralt baby lager op. Hvad er jeres mening om det??

min mening er at det er dumt, for jeg gjorde det samme dengang fordi jeg var besluttet om at jeg alligevel ikke vil vide kønnet, når jeg fik min første barn .. - men men men sådan gik det ikke hihi

når først man ved kønnet gider man ikke bar have ham/hende i neutral tøj, hvis du forstår ..

Anmeld

26. juni 2011

Babydream<3

Babyklar skriver:

min mening er at det er dumt, for jeg gjorde det samme dengang fordi jeg var besluttet om at jeg alligevel ikke vil vide kønnet, når jeg fik min første barn .. - men men men sådan gik det ikke hihi

når først man ved kønnet gider man ikke bar have ham/hende i neutral tøj, hvis du forstår ..

Det forstår jeg helt igennem . Det er heller ikke sådan at jeg vil købe en hel masse, men sådan noget som nogle bodyer, sutteflasker, bamser, hvad der nu kunne være på tilbud!!

For vil helt bestemt vide kønnet på barnet, men alt behøver jo heller ikke være blåt eller lyserødt, hvis du forstår

Anmeld

26. juni 2011

signe.

Babydream<3 skriver:

Hej alle.

jeg ville ikke gøre det... købte meget få ting efter NF scanning, og lidt af de større ting efter MD scanning.. det er ikke pga overtro, men kan ikke helt se meningen i det

Anmeld

26. juni 2011

Moar2011

Babydream<3 skriver:

Det forstår jeg helt igennem . Det er heller ikke sådan at jeg vil købe en hel masse, men sådan noget som nogle bodyer, sutteflasker, bamser, hvad der nu kunne være på tilbud!!

For vil helt bestemt vide kønnet på barnet, men alt behøver jo heller ikke være blåt eller lyserødt, hvis du forstår

neej det har du ret i

Anmeld

30. juni 2011

Ilya

Jeg kan sagtens forstå det, for jeg gør det samme. Har købt så meget lækkert tøj og legetøj når jeg fandt det på tilbud. Jeg bruger det mere som en slags terapi indtil spiren er der! En masse glæde jeg kanaliserer ud i nogle dumme materialistiske ting, men som man kan sidde med i hænderne og glæde sig til, der er et lille barn der kan bruge det.  Og min forlovede er ikke et hak bedre!

Jeg krydser fingre for os begge. 

Anmeld

30. juni 2011

Ilya

Et lille P.S.:

Jeg ved godt, der er mange der ikke vil gøre det, fordi man kan risikere at være infertil og aldrig få brug for tingene.... Jaja fair nok, men det vil jeg slet ikke bruge energi på at spekulere over, medmindre det en dag bliver aktuelt! Ingen grund til at male fanden på væggen. Jeg vil udelukkende nyde babylykken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.