Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Käte skriver: Da min datter på 11mdr elsker at se Noddy men den ikke er til at opdrive nogen steder så prøver jeg her, nogen der har en Noddy dvd ny eller brugt i gerne vil sælge så vil jeg meget gerne købe en.
Da min datter på 11mdr elsker at se Noddy men den ikke er til at opdrive nogen steder så prøver jeg her, nogen der har en Noddy dvd ny eller brugt i gerne vil sælge så vil jeg meget gerne købe en.
Jeg ved een fra min mødregruppe fandt den i Bilka for ca tre mdr siden - måske man stadig kan være heldig der
Tak for tippet, det er da værd at undersøge
DAs mor skriver: Jeg ved een fra min mødregruppe fandt den i Bilka for ca tre mdr siden - måske man stadig kan være heldig der
Käte skriver: Den var udgået i Bilka hvad jeg også havde regnet med øv øv.Andre der har ide'er eller kan hjælpe?
Den var udgået i Bilka hvad jeg også havde regnet med øv øv.Andre der har ide'er eller kan hjælpe?
øv
jeg ved at vi har haft nogle stykker, så kigger lige i film reolen senere
millesofie skriver: jeg ved at vi har haft nogle stykker, så kigger lige i film reolen senere
øv øv jeg kan ikke finde en eneste
jeg skal self nok lige kigge igen men jeg forhøre mig også ude i vennekredsen, der kan både være en som har lånt en og måske nogen der har en som de vil a med
millesofie skriver: øv øv jeg kan ikke finde en eneste jeg skal self nok lige kigge igen men jeg forhøre mig også ude i vennekredsen, der kan både være en som har lånt en og måske nogen der har en som de vil a med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128