Jeg sidder og bider negle af rædsel, mens jeg venter på, at min veninde doktoren ringer tilbage og giver mig nogle oplysninger, så nu vil jeg lige spørge jer, om I kender noget til fænomenet.
Jeg har pletblødt i snart ti dage - det begyndte ved ægløsningstid - og har været til gyn. undersøgelse. Hun tog et celleskrab og kunne ellers fortælle, at det ikke var underlivsbetændelse. Faktisk fik jeg den opfattelse, at der så ikke var andre muligheder tilbage end celleforandringer og det skal jeg så vente helt til 3. januar med at få svar på.
Nu er jeg ikke til sinds at gå og planlægge min begravelse resten af december, så hvis nogle af jer har nogle erfaringer med andre årsager til pletblødning end celleforandringer, kræft eller underlivsbetændelse, så vil jeg meget gerne høre dem!!
Min veninde sagde noget om, at det også kunne være hormonforstyrrelser, men hun stod midt i Magasin, da jeg ringede, så hun ville lige hjem og slå op i en bog, før hun gjorde sig alt for klog, men nu kan jeg ikke vente længere!

Kh Birgitte
Anmeld