Cathrineholm Lotus gryder og kaffekande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. august 2011

secher

Er de stadig til salg?? og i såfald hvad er den samlede pris for begge gryder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

L.J.L

secher skriver:

Er de stadig til salg?? og i såfald hvad er den samlede pris for begge gryder

Min mand er rimelig gavmild og vil sælge gryderne samlet for 700,- hvilket er alt for billigt hvis du spørger mig men det er hans gryder

Anmeld

1. august 2011

secher

Ja, det må man sige gavmild er han...   Det lyder som noget der godt kunne gå hen og blive en god handel for os begge!!  jeg er på!

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

secher skriver:

Ja, det må man sige gavmild er han...   Det lyder som noget der godt kunne gå hen og blive en god handel for os begge!!  jeg er på!

Det er min mand glad for at høre har du mulighed for at hente dem (bor på Nørrebro) eller skal de sendes??

Anmeld

1. august 2011

secher

Bor desværre i jylland og skal bruge dem til et bryllup på lørdag, så er lidt i tidspres.... men ved at der er flere gæster fra Sjællandssiden....så måske jeg lige skulle undersøge om der var nogen, der kunne tage dem med for mig.... hm... finder lige på noget... ellers må du gerne sende dem, men ved bare ikke om vi kan nå det??? (altså i forhold til hvor lang tid der går, før du har modtaget penge o.s.v)

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

secher skriver:

Bor desværre i jylland og skal bruge dem til et bryllup på lørdag, så er lidt i tidspres.... men ved at der er flere gæster fra Sjællandssiden....så måske jeg lige skulle undersøge om der var nogen, der kunne tage dem med for mig.... hm... finder lige på noget... ellers må du gerne sende dem, men ved bare ikke om vi kan nå det??? (altså i forhold til hvor lang tid der går, før du har modtaget penge o.s.v)

Hvis du har danske bank har jeg betAlingen hurtigt, ellers skal vi gøre det via trendsales hvis du har en konto der?

Anmeld

1. august 2011

secher

Så har jeg fundet én der gider hente og købe dem for mig , kan bare ikke sige lige nu, hvad dag det bliver..... hvordan ville det passe dig bedst?

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

secher skriver:

Så har jeg fundet én der gider hente og købe dem for mig , kan bare ikke sige lige nu, hvad dag det bliver..... hvordan ville det passe dig bedst?

Alle dage på nær onsdag

Anmeld

1. august 2011

secher

ER det tidsnok hvis jeg vender tilbage i morgen?? og hvad er adressen, og kunne jeg evt. ringe til dig??

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

secher skriver:

ER det tidsnok hvis jeg vender tilbage i morgen?? og hvad er adressen, og kunne jeg evt. ringe til dig??

Har sendt dig en privat besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.