Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Problembarnet skriver: Tillykke
Taaak..
twinboys skriver: Kan kende din måde at skrive på... men er ikke sikker... send mig lige en pb så skal jeg se om det er dig jeg tænker på... min mund er lukket og jeg ønsker endnu en gang tillykke
Kan kende din måde at skrive på... men er ikke sikker... send mig lige en pb så skal jeg se om det er dig jeg tænker på... min mund er lukket og jeg ønsker endnu en gang tillykke
Har skrevet.
Stort tillykke
Husker selv hvor fuldstændig vildt det var.. lettelse, overraskelse lykke og tårerne sprøjtede ud..
NYD DET
Anonym skriver: Har skrevet.
Smiler
MorTilJanuar skriver: Stort tillykke Husker selv hvor fuldstændig vildt det var.. lettelse, overraskelse lykke og tårerne sprøjtede ud.. NYD DET
Taak..
Jeg er allerede bange for at miste..
Anonym skriver: Taak.. Jeg er allerede bange for at miste..
Tro mig det er helt normalt sådan vil du med garanti have det LÆNGE sådan har jeg det nemlig også selv stadigvæk...
Men bare husk at tillade dig selv at nyde det og ligge frygten lidt væk
MorTilJanuar skriver: Tro mig det er helt normalt sådan vil du med garanti have det LÆNGE sådan har jeg det nemlig også selv stadigvæk... Men bare husk at tillade dig selv at nyde det og ligge frygten lidt væk
Jeg prøver også.. Men synes det er svært..
Men jeg prøver.. Det er vildt at der er sket noget og kæresten og jeg har MAX været sammen 3 gange den sidste 1½ måned..
Det er SÅ vildt..
Anonym skriver:
KÆMPE tillykke og lige en krammer med på vejen her fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128