Toilet-angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Har intet problem med bummelum, det skal jeg aldrig når jeg er ude.. Men ja, det ville sikkert være helt fint at gå til lægen, men det er nu ikke bare lige sådan, at tale om for mig. :s

Jeg er sikker på de møde mærkeligere ting

Prøv at spise en banan når du er ude , det gør man ik skal tisse så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg er sikker på de møde mærkeligere ting

Prøv at spise en banan når du er ude , det gør man ik skal tisse så meget

Jeg har prøvet så mange underlige ting, og ting jeg ikke burde, for, ikke at skulle. 
Har endda ladet være med at drikke i 12 timer inden en flyvning, for, at kunne holde det.. Hjælper ikke.. :s 

Anmeld

26. juni 2011

Miss T

Jeg har altid HADET toiletter!!! De er klamme og jeg hader når man trækker ud. Jeg kan sidde og tænke om, der kommer noget op nedefra når man sidder der og forsøger at tisse.

Flytoiletter, kolonihavetoiletter og huller i jorden er det værste scenarie what so ever og så lige lyngby storcenters da det er sådan nogle med lufttryk, så jeg får et mega chok hver gang jeg rykker ud!

Ja, jeg har hvis også en form for angst omkring dem - og så lige mig, der skal tisse hver ½ time!!!

jeg bliver dog ikke svimmel osv. men hvis jeg kunne slippe så gjorde jeg det

Anmeld

26. juni 2011

Stjernestoev

Hm, måske en hyptonisør ville kunne hjælpe dig?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Jeg har altid HADET toiletter!!! De er klamme og jeg hader når man trækker ud. Jeg kan sidde og tænke om, der kommer noget op nedefra når man sidder der og forsøger at tisse.

Flytoiletter, kolonihavetoiletter og huller i jorden er det værste scenarie what so ever og så lige lyngby storcenters da det er sådan nogle med lufttryk, så jeg får et mega chok hver gang jeg rykker ud!

Ja, jeg har hvis også en form for angst omkring dem - og så lige mig, der skal tisse hver ½ time!!!

jeg bliver dog ikke svimmel osv. men hvis jeg kunne slippe så gjorde jeg det

Ja, jeg tisser også hele tiden, pisse træls

Anmeld

27. september 2012

Albrix

Jeg er også bange for at gå på toilet, oftest på offentlige steder, men det kommer også tit, når jeg er flyttet ind et nyt sted, og der ikke er vinduer. Noget af det, hænger nok sammen med at jeg har oplevet at en dør gik i baglås for en del år siden. Men toiletter jeg specielt aldrig har kunne fordrage at komme ind på, er de gamle slags, hvor sisternen sad på væggen, og hvor man skulle trække i en snor.

Umiddelbart har jeg oplevelsen af at der også ligger mere bag ved, men kan heller ikke sætte en finger på, hvad det er, da jeg har haft det sådan så længe jeg husker. Der er desværre mange, der har det samme problem, så som flere siger. En god ide er at gå til lægen eller en hypnotisør. Hypnotisøren kan formentlig hjælpe med at finde frem til årsagen for angsten, frem for at få noget angst dæmpende medicin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.