Toilet-angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.275 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Jeg har et kæmpe problem, og har haft det så længe jeg kan huske. Jeg er enormt bange for toiletter, og brugen af dem. Jeg synes det er helt vildt pinligt, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Da jeg flyver meget, og fly-toiletter er det værste jeg ved, føler jeg virkelig, at det er på tide at jeg gør noget. Men hvad skal jeg gøre? 

Jeg føler mig som den eneste i verden der har det sådan. Når jeg søger på google, kommer der en hel masse om angst for toiletter, men det er om folk der er bange for at "gøre" når andre ser/hører det, og sådan er det slet ikke.

Jeg er desperat! 

Venligst, mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

iris-mor

Jeg tror da jeg ville google noget psykologhjælp, ikke fordi jeg tror du er skør, men fordi du måske efter en time eller to har et overblik over din frygt og på den måde kan handle ud fra det.

Der findes mange forskellige retninger, som jeg ikke lige har styr på men måske er det der hedder NLP noget for dig

Uhh bare det var mig der skulle flyve meget jeg elsker det

Anmeld

26. juni 2011

Fenja09

Hvis du er så hæmmet af angsten at det invalidere dit liv er der ikke andet for end at kontakte egen læge, så der kan tages hånd om det. Angst kan være et symptom for andre sygdomme og det kan derfor være ret omfattende, hvis det ikke behandles af prof.

Så mit råd vil være at du kontakter din læge hurtigst muligt, så du kan få snakket om det og derudfra får den hjælp du behøver.

/Fenja

Anmeld

26. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Men hvad er det du er angst for omkring dem??

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Men hvad er det du er angst for omkring dem??

Det er det jeg ikke kan forklare. 

Er bare ræd for dem. Kan slet ikke fungere når jeg er der, inden og lige efter. 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

iris-mor skriver:

Jeg tror da jeg ville google noget psykologhjælp, ikke fordi jeg tror du er skør, men fordi du måske efter en time eller to har et overblik over din frygt og på den måde kan handle ud fra det.

Der findes mange forskellige retninger, som jeg ikke lige har styr på men måske er det der hedder NLP noget for dig

Uhh bare det var mig der skulle flyve meget jeg elsker det

Jeg kan normalt også godt lide det - men når turen alt i alt tager 10-11 timer, når jeg at møde MANGE offentlige toiletter på min vej, og jeg er ikke ligefrem typen der tisser lidt (tværtimod) 

Anmeld

26. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg Er ked af det men jeg forstår det ikk?? Kan du ikk beskrive hvordan du får det??

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Jeg Er ked af det men jeg forstår det ikk?? Kan du ikk beskrive hvordan du får det??

Jeg bliver svimmel, føler, at jeg skal kaste op, mister kontrollen over mig selv, og begynder oftest at græde.  

Det er virkelig ikke til at forklare. 

Anmeld

26. juni 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Jeg kan normalt også godt lide det - men når turen alt i alt tager 10-11 timer, når jeg at møde MANGE offentlige toiletter på min vej, og jeg er ikke ligefrem typen der tisser lidt (tværtimod) 

Grunden til du tisser meget er sikkert din angst , jeg har det på den måde at hvor jeg bliver nervøs for andre racer røv , jeg skal bare tisse LOL

Men stress udskilles igennem urin så det er helt normalt du skal tisse mere :=

Men kom til lægen jeg tror hypnose kan hjælpe dig 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Grunden til du tisser meget er sikkert din angst , jeg har det på den måde at hvor jeg bliver nervøs for andre racer røv , jeg skal bare tisse LOL

Men stress udskilles igennem urin så det er helt normalt du skal tisse mere :=

Men kom til lægen jeg tror hypnose kan hjælpe dig 

Har intet problem med bummelum, det skal jeg aldrig når jeg er ude.. Men ja, det ville sikkert være helt fint at gå til lægen, men det er nu ikke bare lige sådan, at tale om for mig. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.