Håber det kommer til at gå stærkt nu. (IKKE BØRN)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Anonym trådstarter

Nu er ejendomsmæglerne kontaktet og i morgen kommer den første. Hvor er jeg bare ked og trist lige nu. Der skal intet til for at jeg tuder. Jeg har så dårlig samvittighed over for ungerne, at de skal flytte igen, skifte dper, godt vi ikke flyttede den ælste da vi flyttede her ud. Nu skal hun også snart strte i børnehave. Hvis bare vi kan være så heldige at få hende i den ny børnehave det ny sted inden hun skal starte her hvor vi bor. Det er 2 gang de små skal flytte, godt de har hinanden.. Hunden har vi stadig gående da dem der var her og se hende ikke kan bestemme sig, men tror heller ikke den familie var det rette sted for den, så ingen ekstra penge til jul pis pis pis.

Hva f... er det vi har gjort galt siden vi altid skal ha problemer, Først alt det bøvl og nu det her. Hvorfor må jeg kke prøve at være gravid og bare kunne glæde mig uden bekymringer. Havde vi vist hva vi ved n, så havde vi aldrig levet denne lille spire nu, men nu er den her, og det skal bare gå. Så vil i ikke nok krydse fingre for at det hele går bare lidt hurtigt, så vi kan få ro på igen forhåbentligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Loggidut

pyt nu være med penge, alfa og omega er at i har hinanden!

desuden (som jeg forstår det) er det ikke kun manglen på penge i slipper af med, men også nogle ting i hverdagen som gjore lige det der sted hårdt, ik?

vil bare lige give dig et skulderklap og et pøj pøj med det hele.

stort knus fra sloggi, som håber i hurtigt kommer videre

Anmeld

8. december 2008

Anonym trådstarter

tak loggi. Jo vi har har/har haft nogle problemer i hverdagen, men heldigvis er der lige nu ro på det hele. Det er da også en af goderne ved at flytte, så bliver vi forhåbentligt helt af med de ting og får ro på der.

Anmeld

8. december 2008

Ny mor

Puha, kan godt forstå du er trist, men igen, i har hinanden og i skal have ro på, ik!!

Håber i snart kan komme videre og falder til i nye omgivelser!

Knus Birgitte

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Det er virkelig trist, det her.
Kan I ikke låne lidt ved familien?
eller overtrække indtil der kommer børnepenge, de kommer jo i januar igen?

Men hvorom alting er, så synes jeg virkelig ikke I skal sælge hunden.
Den er da en del af familien!

Anmeld

8. december 2008

Anonym trådstarter

Mine forældre har ikke penge til at låne os, min mor er under uddannelse og de har derfor ikke så meget selv, vi lånte da vores bil gik i stykker, men dem skal de ha igen senest til 1 februar, så det er vist ikke løsningen at låne flere der da de så også skal ha dem inden 1 februar. Børnepengene er regnet med ind i budgettet så dem ser vi ikke noget til, og banken er ikke villig til at hjælpe med et overtræk som det ser ud nu.
Vil rigtig gerne beholde hunden, men det er en stro hund og hun spiser hver uge for 120 kr, hvis vi sælger hende sparer vi de penge + til hunde forsikringen. Bliver hun syg har vi ikke råd til at hjælpe hende da dyrlæger er rimelig dyre i drift også. Når vi en gang får solgt huset, kan vi ikke være så kresne med hva vi finder og bo i og det er jo ikke sikkert vi kan ha hende med så. Så hellere gi hende en god familie der har penge, plads og hjerte rum, for hun er en super dejlig hund. Selv om vi godt kunne bruge pengene, så vil vi heller ikke sælge hende til hvem som helst, men indtil videre har hun været til salg i 3 uger og kun 1 henvennelse på hende, så det er jo kke sikkert vi overhovedet kan komme af med hende.

Anmeld

8. december 2008

linemus

Åh, hvor er det trist for jer. Ønsker jer al held og lykke for fremtiden og krydser fingre alt det jeg kan for at I får solgt huset snart, så I kan komme videre og få ro i livet igen. Børnene skal nok klare det, så længe I er en familie med kærlighed og sammenhold.

Stort knus Line

Anmeld

8. december 2008

Muffinmus

Ja, øknomien er røv i forvejen op til jul...så kan godt forstå du er ned over alt det der skal ske og sker lige nu. Men det skal da helt sikkert nok gå.
Og en ting mere...lad være med at tro på en bank når de siger hvad man kan købe hus for...det er sgu desværre der den går galt for RIGTIG mange.
Vi fik af vide vi sagtens kunne købe et hus til 1, 2mio...er sørme glad for vi ikke gjorde som de sagde men fandt noget billigere....det giver os nemlgi et dejlig pusterum. Så når i skal kigge hus skal i trække noget fra. Hvis banken siger i kan købe et hus til 1,5 så nøjes med 1,2, og siger de 2, 0, så køb kun for f.eks 1,5-6 ca. Lad være med at bruge hele beløbet.
Jeg håber virkelig at i får jeres drømmehus engang og at det hele går bedre og at i får en god rådgivning næste gang. For den har tilsyneladende være ringe og det er fandme øv at skulle bøde fordi de ikke kan regne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.