Carlas 2års fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Barbamama

Vi havde en FANTASTISK dag!!!

Carla kaldte på os kl 5.30 og så gik vi ind og sang for hende med flag. Hun så NOGET skeptisk ud, men så fik hun det ene flag og så gik det. Så fortalte vi hende at der stod gaver til hende inde i stuen og så gik vi derind. Hun fik et bord og to stole, en boghylde og nogle legetøjskasser.

Så spiste vi morgenmad sammen med flag på bordet. Om formiddagen kom min mor og hendes kæreste Morten med gave OG KAGE! Jeg havde så bagt boller. Det var så hyggeligt. Carla fik en traktor med bondegårdsdyr i. Og så fik Carla lov til at lege med Mortens I-pad hvor der var sådan en hund på (og en giraf) der kunne gentage ALT hvad man sagde, men den sagde det med en anden stemme. Jeg tror ALDRIG jeg har grint så meget!!! Alt det pluddermudder Carla sagde gentog den. Og så begyndte hun at snakke helt vildt med den og fortalte at hende far "sad lige der" og så sagde den jo det samme. De førte en LANG samtale og vi andre sad bare og skreg af grin imens. Ha ha ha

Carla kom så ud og sov til middag og min mor og Morten blev her til efter hun kom op igen. Flere gange var Carla nede på sit værelse og sidde på sine nye stole OG på bordet og så skulle hun høre musik. På et tidspunkt lukkede hun døren helt og så dansede hun rundt derinde. Det var lidt sjovt.

Om eftermiddagen kom Caspers lillebror Brian. Han havde den sødeste tiger-bamse med. Vi gik en tur ned på legepladsen og rutsjede. Det elsker hun!!!

Da vi kom hjem igen kom farmor og farfar. Og de havde en RUTSJEBANE med!!!! Carla fik rutsjet på numsen og på maven og forlæns og baglæns. Hun var helt vild!!! Det var så fedt!

Til aftensmad fik vi Tacos for det elsker Carla og så fik hun is til dessert. Alt i alt en DEJLIG dag!!!! Så skal vi holde fødselsdag for hende de næste to weekender.

Her kommer billeder fra i går. De er lidt rodede. Det er vores computer god til!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

TbCp

Det lyder som en helt perfekt dag!!!! Og dejlige billeder!!

Jeg har det der dyr på min iphone, og Liva elsker også bare at lege med den, hun snakker dog med pivestemme til den, så når den gentager er det i endnu højere toner

Anmeld

26. juni 2011

JustAnotherName

Iiiih, hvor lyder det som en god og hyggelig dag. Dejlige Carla skattepige. Hun er simpelthen så sød og så køn

Stort tillykke med hende, endnu engang

Anmeld

26. juni 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det lyder som en helt perfekt dag!!!! Og dejlige billeder!!

Jeg har det der dyr på min iphone, og Liva elsker også bare at lege med den, hun snakker dog med pivestemme til den, så når den gentager er det i endnu højere toner

Ha ha ha hvor er det fedt!!!! Ja Carla troede jo virkelig at den snakkede med hende. Hun forstod ikke at den bare gentog. He he

Anmeld

26. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Iiiih, hvor lyder det som en god og hyggelig dag. Dejlige Carla skattepige. Hun er simpelthen så sød og så køn

Stort tillykke med hende, endnu engang

Tusind tak!!! Det var virkelig en hyggelig dag og Carla nød det i fulde drag!

Anmeld

26. juni 2011

anna-jonas

Stort (forsinket) tillykke med din store pige.......................hun er da bare så sød i den kjole.

Anmeld

26. juni 2011

Rosa

Stort tillykke med super-pigen og sikke da nogle drøndejlige billeder 

Anmeld

26. juni 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Stort (forsinket) tillykke med din store pige.......................hun er da bare så sød i den kjole.

Tusind tak! Ja jeg er også helt vild med den.

Anmeld

26. juni 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Stort tillykke med super-pigen og sikke da nogle drøndejlige billeder 

Taaaak

Anmeld

27. juni 2011

Ranarupta

Bedre sent end aldrig:

TILLYKKE SMUKKE CARLA! 

Det er nogle skønne billeder - og det lyder som om, dagen var helt perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.