Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er ny her inde, og vidste ikke lige hvor jeg skulle stille mit spørgsmål. Så jeg prøver lige her inde.

Jeg har de her dage gået og ventet på min mens skulle komme. Og har også følt at den var på vej/"skulle ha den nu" følelse. Men intet er sket.

Jeg vågnede så med en underlig følelse i maven. Som om den gjorde ondt. Men kunne ikke finde ud af om det var mens. ligne smerter eller bare ondt i maven.

Har så købt en g-test i går og tænkte, den tager jeg lige så har jeg ro i mit sind. Resultatet blev bare slet ikke som forventet.

Har vedlagt et billede. Hvad siger i? Positiv?!

Der skal dertil siges det ikke var planlag. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke eller tro. Hvad gør jeg nu??????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

ledermus

Den er positiv.

Du skal kontakte din læge så han kan bekræfte graviditeten, derefter kan du så tage stilling til hvad du vil gøre

Anmeld

26. juni 2011

mortilnoahogmelina

DEn kan vidst ikke være meget mere positiv .

Anmeld

26. juni 2011

Papaya

Det er ikke til at tage fejl af, den er POSITIV! Så kontakt din læge, og så må du tage stilling derfra. Skal lige siges, at vores datter, var overhovedet heller ikke planlagt, kæresten og jeg nåede da at gå fra hinanden, men han blev klogere. Jeg valgte selvfølgelig at beholde, og idag er hun næsten 8 mdr og er det bedste der er sket for os!!

Så held og lykke med det, uanset dit valg!

Anmeld

26. juni 2011

Lotus86

Der er vidst ingen tvivl, den test er 100% positiv.

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Grunden til man er lidt chokket eller ikke lige ved hvad man skal gøre, er nok fordi jeg var på p pillen. Og jeg kun lige har fundet sammen med kæresten.Skal man kontakte lægen? Får man det bekræftet så tidlig? Er på dag 29.

Anmeld

26. juni 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Tak for jeres svar Grunden til man er lidt chokket eller ikke lige ved hvad man skal gøre, er nok fordi jeg var på p pillen. Og jeg kun lige har fundet sammen med kæresten.Skal man kontakte lægen? Får man det bekræftet så tidlig? Er på dag 29.

Du skal ringe til lægen og de vil give dig en tid der passer ind med hvornår han mærke noget på din livmor.

Held og lykke

Anmeld

26. juni 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Du skal ringe til lægen og de vil give dig en tid der passer ind med hvornår han mærke noget på din livmor.

Held og lykke

Anmeld

26. juni 2011

Mauser.

Den er positiv, forstår godt du er chokeret når det kommer så uventet :/ men du må kontakte lægen og så må du tænke over hvad du må gøre .. - og tænke det godt igennem (: 

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

26. juni 2011

musse1

der er ingen tvilv du er gravid, men som de andre siger, kontakt lægen og se ta den der fra, så kan du lige tænke over hvad du vil.

held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.