negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Chalala85

Caroline86 skriver:

ja, det gør en kæmpe forskel

Nu er jeg jo i servicebranchen og jeg ved bare hvor meget "præsentationen" betyder!  Vi har på studiet hørt eksempler på aftaler der er røget i vasken pga. "sælger" havde nedbidte negle det er jo så også ekstreme tilfælde, men alligevel, det er da tankevækkende!

Det er egentligt forståeligt nok.. udtrykket dine hænder er dit visitkort er jo egentlig rigtig på mange måde. Man mærker dem i håndtrykket, man ser på dem når folk forklare med hænderne osv. jo pænere jo bedre resultat af en samtale tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

piap

Har for det meste akryl på mine egne negle (jo vildere jo bedere)  og min tæer er også altid en eller anden form for pyt på om det er sommer eller vinter går meget op i af mine hænder spiller 100% da jeg viser mine hænder mange gange i løbt af en dag, har altid fået at vide at dine hænder er dit vistkort

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Chalala85 skriver:

Det kan vi da sagtens finde ud af

Dét ville være fedt. Bare de ikke er for lange. Men "mor-lange" haha..

Anmeld

25. juni 2011

Caroline86

W.. skriver:

det er nemlig vigtigt at de er morlange haha.. det er også et af mine kriterier  

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

W.. skriver:

haha mine er ikke lange. så jeg kan både klare vasketøj, madlavning og barn uden jegf stikker nogen ned du kan få dem præcist som du vil

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Caroline86 skriver:

det er nemlig vigtigt at de er morlange haha.. det er også et af mine kriterier  

Haha, ja, det er et must.. Lortebleer og lange negle hænger bare ikke sammen i min verden

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Chalala85 skriver:

haha mine er ikke lange. så jeg kan både klare vasketøj, madlavning og barn uden jegf stikker nogen ned du kan få dem præcist som du vil

Det vil jeg altså lige overveje Er det privat, eller på "klinik"?

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

W.. skriver:

Det vil jeg altså lige overveje Er det privat, eller på "klinik"?

Altså det bliver med faktura. Om det er i firmaet eller hjemme er op til dig selv.

Anmeld

25. juni 2011

Caroline86

W.. skriver:

Haha, ja, det er et must.. Lortebleer og lange negle hænger bare ikke sammen i min verden

nej, præcis... pyyyh!!!

Den fejl har jeg begået én gang!!!!

Anmeld

25. juni 2011

camilla28

gå meget op i mine nele  .. så meget så jeg lærte hvordan man laver gele negle o tæerne uha de bliver filet pænt og lakeret med en lys  eller pang pang neglelak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.