Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ja, det gør en kæmpe forskel Nu er jeg jo i servicebranchen og jeg ved bare hvor meget "præsentationen" betyder! Vi har på studiet hørt eksempler på aftaler der er røget i vasken pga. "sælger" havde nedbidte negle det er jo så også ekstreme tilfælde, men alligevel, det er da tankevækkende!
ja, det gør en kæmpe forskel
Nu er jeg jo i servicebranchen og jeg ved bare hvor meget "præsentationen" betyder! Vi har på studiet hørt eksempler på aftaler der er røget i vasken pga. "sælger" havde nedbidte negle det er jo så også ekstreme tilfælde, men alligevel, det er da tankevækkende!
Det er egentligt forståeligt nok.. udtrykket dine hænder er dit visitkort er jo egentlig rigtig på mange måde. Man mærker dem i håndtrykket, man ser på dem når folk forklare med hænderne osv. jo pænere jo bedre resultat af en samtale tror jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har for det meste akryl på mine egne negle (jo vildere jo bedere) og min tæer er også altid en eller anden form for pyt på om det er sommer eller vinter går meget op i af mine hænder spiller 100% da jeg viser mine hænder mange gange i løbt af en dag, har altid fået at vide at dine hænder er dit vistkort
Chalala85 skriver: Det kan vi da sagtens finde ud af
Det kan vi da sagtens finde ud af
Dét ville være fedt. Bare de ikke er for lange. Men "mor-lange" haha..
W.. skriver: Dét ville være fedt. Bare de ikke er for lange. Men "mor-lange" haha..
det er nemlig vigtigt at de er morlange haha.. det er også et af mine kriterier
haha mine er ikke lange. så jeg kan både klare vasketøj, madlavning og barn uden jegf stikker nogen ned du kan få dem præcist som du vil
Caroline86 skriver: det er nemlig vigtigt at de er morlange haha.. det er også et af mine kriterier
Haha, ja, det er et must.. Lortebleer og lange negle hænger bare ikke sammen i min verden
Chalala85 skriver: haha mine er ikke lange. så jeg kan både klare vasketøj, madlavning og barn uden jegf stikker nogen ned du kan få dem præcist som du vil
Det vil jeg altså lige overveje Er det privat, eller på "klinik"?
W.. skriver: Det vil jeg altså lige overveje Er det privat, eller på "klinik"?
Altså det bliver med faktura. Om det er i firmaet eller hjemme er op til dig selv.
W.. skriver: Haha, ja, det er et must.. Lortebleer og lange negle hænger bare ikke sammen i min verden
nej, præcis... pyyyh!!!
Den fejl har jeg begået én gang!!!!
gå meget op i mine nele .. så meget så jeg lærte hvordan man laver gele negle o tæerne uha de bliver filet pænt og lakeret med en lys eller pang pang neglelak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128