negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Caroline86

hvor meget går I op i Jeres negle?

både dem på hænderne og dem på tæerne

Jeg har altid neglelak på tångelene om sommeren.. ofte også en krystal på storetå neglen...

Jeg er blevet bedre til at bruge neglelak på fingerneglene også men altid kun diskrete farver... er slet ikke til de der neon farver som ellers er så moderne Jeg har som regel forholdvis korte negle af praktiske årsager men kan godt lide at lade dem vokse hvis jeg skal noget særligt! Jeg filer dem altid så de er pæne, uanset om de er lange eller korte!

Men ja... hvor meget er det egentlig "normalt" at gå op i sine negle?

knus Caroline der lige har givet sig selv en fransk manicure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Chalala85

Caroline86 skriver:

Jeg har altid neglelak på tångelene om sommeren.. ofte også en krystal på storetå neglen...

Jeg er blevet bedre til at bruge neglelak på fingerneglene også men altid kun diskrete farver... er slet ikke til de der neon farver som ellers er så moderne Jeg har som regel forholdvis korte negle af praktiske årsager men kan godt lide at lade dem vokse hvis jeg skal noget særligt! Jeg filer dem altid så de er pæne, uanset om de er lange eller korte!

Jeg går meget op i mine negle. synes det er så flot og feminint med pæne negle.

Mine tånegle får også en fin lak om sommeren, også diskret,

Hænderne er en anden sag, jeg lægger selv gele og akryl negle så det har jeg ofte på. så bliver de nogen gang pyntet med lidt art eller sten.

Synes bare det gør lidt ekstra når hænder og fødder er præsentable

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Caroline86 skriver:

Ai, total dårlig stil - fik lige kigget ned på fødderne og ja... DE ER IKKE KØNNE! Haha.. Jeg bider negle, når jeg keder mig. Så jeg giver dem tit lak, ellers æder jeg dem konstant - altså fingerneglene  (dem på fødderne bider jeg kun, når ingen ser det... aaaaad!)

Jeg elsker alle slags farver, de sidste gang har jeg lavet fransk manicure..

Anmeld

25. juni 2011

LC

Tror jeg bruger alt for meget tid på mine negle...

Har altid neglelak på, når jeg ikke er gravid vel at mærke...

Men ud over det, bruger jeg som regel også en eller anden form for nailart, til at pynte med. Bruger meget forskellige, både konad, rihnestone, nailpens, fimo og hvad der nu ellers findes, af sjove ting...

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Chalala85 skriver:

Hænderne er en anden sag, jeg lægger selv gele og akryl negle så det har jeg ofte på. så bliver de nogen gang pyntet med lidt art eller sten.

Ih, måske du kunne lave mine?

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Caroline86 skriver:

Jeg tror det er meget normalt at gå op i sine negle, især som mere og mere neglelak kommer frem

Jeg har altid neglelak på både fingre og tæer. Som regel sort eller rød på mine tånegle, fingrene veksler meget. Køber dog kun det uden dibuthylphthalater i, da det andet frarådes til gravide Jeg har dog korte negle, og mine negle er meget skrøbelige, og har det med at gå i stykker. Altså at de forskellige lag af neglen går fra hinanden ude i spidsen. Men jeg er også klar over, at det er resultatet af altid at bruge lak, så det er lidt en ond cirkel. Men det kan dækkes med et nyt lag lak, så pyt

Jeg vil gerne have lange negle, men mine negle knækker simpelthen, så jeg holder mig til, at de er klippet ned til fingeren, og det er også pænt nok, når der er lak på

Og jeg bruger MANGE forskellige farver, jeg kan lide alt

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

W.. skriver:

Ih, måske du kunne lave mine?

Det kan vi da sagtens finde ud af

Anmeld

25. juni 2011

Caroline86

Chalala85 skriver:

ja, det gør en kæmpe forskel

Nu er jeg jo i servicebranchen og jeg ved bare hvor meget "præsentationen" betyder!  Vi har på studiet hørt eksempler på aftaler der er røget i vasken pga. "sælger" havde nedbidte negle det er jo så også ekstreme tilfælde, men alligevel, det er da tankevækkende!

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Jeg klipper mine negle sådan rimelig langt ned, ikke sådan at det ser ud som om jeg har bidt dem ned... Tåneglene bliver også klippet... Lige i tiden er det et kæmpe problem at klippe dem selv.. Så det kæmper jeg meget med for tiden... 

Neglelak er jeg ikke ret god til at bruge... Håber det kommer en dag, dog mest til klare neglelak... 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Jeg går sjældent op i mine negle.. kun hvis jeg skal noget vildt. hehe... Men jeg er også super dårlig til at finde tiden og overskuet til at begynde...  Og når jeg så endelig er begyndt, når jeg 3-4 negle også gider jeg ikk mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.