Caroline86 skriver:
hvor meget går I op i Jeres negle?
både dem på hænderne og dem på tæerne 
Jeg har altid neglelak på tångelene om sommeren.. ofte også en krystal på storetå neglen...
Jeg er blevet bedre til at bruge neglelak på fingerneglene også men altid kun diskrete farver... er slet ikke til de der neon farver som ellers er så moderne
Jeg har som regel forholdvis korte negle af praktiske årsager men kan godt lide at lade dem vokse hvis jeg skal noget særligt! Jeg filer dem altid så de er pæne, uanset om de er lange eller korte!
Men ja... hvor meget er det egentlig "normalt" at gå op i sine negle? 
knus Caroline der lige har givet sig selv en fransk manicure 
Jeg tror det er meget normalt at gå op i sine negle, især som mere og mere neglelak kommer frem 
Jeg har altid neglelak på både fingre og tæer. Som regel sort eller rød på mine tånegle, fingrene veksler meget. Køber dog kun det uden dibuthylphthalater i, da det andet frarådes til gravide
Jeg har dog korte negle, og mine negle er meget skrøbelige, og har det med at gå i stykker. Altså at de forskellige lag af neglen går fra hinanden ude i spidsen. Men jeg er også klar over, at det er resultatet af altid at bruge lak, så det er lidt en ond cirkel. Men det kan dækkes med et nyt lag lak, så pyt 
Jeg vil gerne have lange negle, men mine negle knækker simpelthen, så jeg holder mig til, at de er klippet ned til fingeren, og det er også pænt nok, når der er lak på 
Og jeg bruger MANGE forskellige farver, jeg kan lide alt 
Anmeld