Er det normalt.? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

twinny

ingen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Mauser.

Er det sådan tegn på besvimelse ?? 

Bliver ting sløret? bliver du svimmel også ?? 

Så er det tegn på lavt blodsukker, jeg har det på samme måde, dog ikke med de mens smerter du beskriver. 

Anmeld

26. juni 2011

Mette 28

Har jeg haft begge gange jeg har ventet mig, jeg fik lavet alle mulige prøver og alt var som det skulle være.. Nogle gange kunne jeg gå 10 meter så kom det andre noget længere.. Jeg lærte til sidst altid at have lidt vand med og så kun gå rundt hvor jeg evt. Kunne sætte mig lidt ned.. Ved jeg manglede jern tilskud men min mave kunne slet ikke tåle jeg tog de piller, så jeg fik det via kosten. Huske at drikke masser af væske og spis godt. det kunne hjælpe mig en hel del...

Anmeld

26. juni 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Er det sådan tegn på besvimelse ?? 

Bliver ting sløret? bliver du svimmel også ?? 

Så er det tegn på lavt blodsukker, jeg har det på samme måde, dog ikke med de mens smerter du beskriver. 

Nej det er ikk sådan og jeg har også fået målt mit blodsukker... Så det er ikk det...  Men spørg min jordemoder imorgn, når jeg alligevel skal derop....

Anmeld

26. juni 2011

twinny

Mette 27 skriver:

Har jeg haft begge gange jeg har ventet mig, jeg fik lavet alle mulige prøver og alt var som det skulle være.. Nogle gange kunne jeg gå 10 meter så kom det andre noget længere.. Jeg lærte til sidst altid at have lidt vand med og så kun gå rundt hvor jeg evt. Kunne sætte mig lidt ned.. Ved jeg manglede jern tilskud men min mave kunne slet ikke tåle jeg tog de piller, så jeg fik det via kosten. Huske at drikke masser af væske og spis godt. det kunne hjælpe mig en hel del...

Okay... Underligt... Jeg drikker nemlig masser af vand. Har det også med når vi går....  Men så må jeg lade vær med at gå længere...

Og snakke med min jordemoder imorgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.