Er det normalt.? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

twinny

Godaften, tøser...

jeg har to hunde som jeg og kæresten går ture med... Men hvis vi går en lidt længere tur i et roligt og hyggeligt tempo, begynder jeg sidst på turen og blive svimmel, kvalme og mens smerter?

Og det er i slem grad, så jeg skal hjem og sidde ned i længere tid. Have vand i hovedet og føler mig meget dårlig i laaang tid efter....

Er det normalt???

Håber i hygger hjemme i stuerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Mira0911

Hmm, det lyder bestemt ikke rart... Ikke noget jeg selv kender til... Synes da lige du skal vende den med lægen... 

Det eneste jeg oplever hvis jeg lige lister med ud på en luftetur med hunden, kan jeg mærke i selve maven at det tynger meget, det er vidst meget normalt.. 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Hmm, det lyder bestemt ikke rart... Ikke noget jeg selv kender til... Synes da lige du skal vende den med lægen... 

Det eneste jeg oplever hvis jeg lige lister med ud på en luftetur med hunden, kan jeg mærke i selve maven at det tynger meget, det er vidst meget normalt.. 

Okay.. Det tynger overhovedet ikk....  Det føler jeg ikk... Men det må jeg så lige vende med jordemoder på mandag... Men kunne godt være der var andre der havde det sådan...

Det er virkelig ubehageligt...

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Okay.. Det tynger overhovedet ikk....  Det føler jeg ikk... Men det må jeg så lige vende med jordemoder på mandag... Men kunne godt være der var andre der havde det sådan...

Det er virkelig ubehageligt...

Ja det er da slet ikke rart for dig...  Mon ikke der er nogen herinde som måske også har oplevet det... 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Ja det er da slet ikke rart for dig...  Mon ikke der er nogen herinde som måske også har oplevet det... 

jaah det kunne være rart hvis der en der ved noget om det....  

Hvor man bare bliver bekymret hele tiden.. hehe.. Har også fået taget blodprøve om forhøjet levertal....  Stopper det aldrig....  hehe

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

jaah det kunne være rart hvis der en der ved noget om det....  

Hvor man bare bliver bekymret hele tiden.. hehe.. Har også fået taget blodprøve om forhøjet levertal....  Stopper det aldrig....  hehe

Var blodprøven fin? Var det pga kløe du fik taget den eller? 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Var blodprøven fin? Var det pga kløe du fik taget den eller? 

får først svar på mandag...  Jaah vildt meget på ben, så jeg ikk kan sove... og på mave...

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

får først svar på mandag...  Jaah vildt meget på ben, så jeg ikk kan sove... og på mave...

Arj hvor træls...  Bestemt ikke sjovt.... Vi er snart i mål og slipper for alt det bøvl... 

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Arj hvor træls...  Bestemt ikke sjovt.... Vi er snart i mål og slipper for alt det bøvl... 

hehe sandt... Selvom jeg elsker at være gravid og mærke liv hver dag... Men jeg elsker dælme ikk at være bekymret til hele tiden.. hehe

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

hehe sandt... Selvom jeg elsker at være gravid og mærke liv hver dag... Men jeg elsker dælme ikk at være bekymret til hele tiden.. hehe

Gid jeg kunne nyde graviditeten også.. Fandmer svært... Bestemt heller ikke sjovt at være bekymret hele tiden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.