min skriftlige hjerneblødning i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Loggidut

undskyld for den...øv hvor var jeg bare vred!
så jeg vil lige opdatere jer lidt på den, så i ikke tror jeg er gået helt i antijul!

jeg har snakket med manden, sådan da, og der er ingen vrede miner mellem os, vandhanen på badeværelset (det store) er han i gang med at se om han kan finde en løsning på...

desuden pillede han siderne af tørretumbleren i går, og sammen måtte vi sidde og kigge slanger i den, køre vand gennem dem, og forsøge at finde ud af hvordan lortet hang sammen...pludselig opdagede jeg et stik, som sad og vrikkede lidt, det blev skubbet på plads, og så kørte vi en maskine tørretøj der i, og hurra, sloggi fandt løsningen...jeg er bare meget mere glad i dag, og er nu ved at tørre den fjerde maskine efter vi fandt balladen, og den funker bare...shit, jeg tror jeg skal have pyntet det lokum op alligevel i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Helle30

Hvis du mener den med, at du ikke havde hært fra ham i 14 timer, så skal du ikke undskylde noget. Der blev jeg virkelig vred på dine vegne. Jeg er glad for at læse, at I har fundet ud af det og er gået i gang med noget praktisk sammen. Hvis man kan det - gøre noget praktisk sammen - så skal det hele nok gå

- Helle

Anmeld

8. december 2008

bette

hvor skønt der endelig sker noget med hjemmet.. kan da godt forstå du var frustreret.. ville jeg også være.. og det er jeg også af at bo her i denne 3 værelses lejlighed.. her er aaaaalt for trangt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.