Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merichs skriver: Tak skal du ha'
Tak skal du ha'
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så mange søde billeder.. Skønne børn!
lidt billeder af vores søn
Billedet hvor han har hvide pletter i ansigtet, er hvor sutteflasken simpelthen sprøjtede mælken ud på det lille forsvarsløse barn
signe. skriver: lidt billeder af vores søn Billedet hvor han har hvide pletter i ansigtet, er hvor sutteflasken simpelthen sprøjtede mælken ud på det lille forsvarsløse barn
Nååårh, haha. Søde lille-mand
Sikke en skøn tråd og sikke nogle skide gode billedder
Jeg vil også være med
Lidt yndlings billeder herfra ... de nyere af dem (ellers kunne jeg vist bombardere jer på flere sider )
Min datter Nynne på 11 mdr... min søn Kristian på 3 1/2 og så er der vist også sneget sig et par billeder ind af min smækre lækre mand
min dejlige kæreste og hans datter.. syntes selv de taget lige i det øjeblik hvor det skal :0)
godt man altdi har ifone med sig :0)
JustAnotherName skriver: Vi har alle vores ynglings-billeder, eller et "rette tid, på rette sted, i rette øjeblik" -heldige billeder. Søde eller sjove....Lad os se hinandens bedste Her er et par stykker, som mit kamera har taget...Lige undtaget ét enkelt!
Vi har alle vores ynglings-billeder, eller et "rette tid, på rette sted, i rette øjeblik" -heldige billeder. Søde eller sjove....Lad os se hinandens bedste
Her er et par stykker, som mit kamera har taget...Lige undtaget ét enkelt!
En stak fra os
min datter er 16 mdr har taget omkring 1700 billeder af hende hvor mange billeder har i taget af jeres børnfor og se om jeg tager for mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128