Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold fast der er mange go'e billeder af lækre unger! Jeg smider lige et par billeder ind af skønneste Laurits på knapt et halvt år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Ja, det er sjældent ......for det første ser vi ikke hinanden alt for tit, for det andet er det ikke altid børnene hider dét nærvær og for det trejde så kan de kære gamle (her er det jo olde-forældrene som ses), også være blevet for usikre og slappe til at turde sidde med dem mere. Vores elskede olde-farmor er desværre død for et par måneder siden.Det gør jo bare sådan et billede her endnu mere uvurderligt og et betydningsfuldt minde!
Ja, det er sjældent ......for det første ser vi ikke hinanden alt for tit, for det andet er det ikke altid børnene hider dét nærvær og for det trejde så kan de kære gamle (her er det jo olde-forældrene som ses), også være blevet for usikre og slappe til at turde sidde med dem mere.
Vores elskede olde-farmor er desværre død for et par måneder siden.Det gør jo bare sådan et billede her endnu mere uvurderligt og et betydningsfuldt minde!
Her er mit yndlings billede af min lille Alfred
Dejlige børn
Vil da oss lige smide nogle pletskud ind a Mille, som starter i VS på mandag
(hun er 9 mdr. den 11/7)
2 billeder fra den dag hun blev født og resten er lidt blandet
og undskylder for billedspam
Hvor er det dejligt, at tråden fortsætter og er 11 sider lang nu Alle de skønne, dejlige unger
Her er et af vores ufødte søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128