Poletnegere - hvordan holder i jer brune under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

.....

Nessie skriver:

Ha ha, jeg er klar  Bare sig til, så rejser vi (tager altså familien med, selvom de ikke var blå)

Haha i orden , og smugler også min kat med, selvom den vidst heller ikke har været blå , hæ hæ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nessie

Mut skriver:

Haha i orden , og smugler også min kat med, selvom den vidst heller ikke har været blå , hæ hæ..

Min den ene er faktisk lidt blågrå, inde under al pelsen

Anmeld

28. juni 2011

.....

Nessie skriver:

Min den ene er faktisk lidt blågrå, inde under al pelsen

Ej hvor sjovt - har jeg aldrig set ved en kat før. Min er bare hvid under alt pelsen

Anmeld

28. juni 2011

Nessie

Mut skriver:

Ej hvor sjovt - har jeg aldrig set ved en kat før. Min er bare hvid under alt pelsen

Det er en perser, ved ikke om det kan være derfor. Den anden er også bare gråhvid inden under , det er en alm huskat

Anmeld

28. juni 2011

.....

Nessie skriver:

Det er en perser, ved ikke om det kan være derfor. Den anden er også bare gråhvid inden under , det er en alm huskat

Aargh ja, så er det nok derfor . Min er også en almindelig huskat

Anmeld

28. juni 2011

camillakrath

Jeg bruger noget til at sprøjte på huden uden parabener. Og brugte det også på et tidspunkt i graviditeten.

Det er det der hedder Sun Spa fra Dennis Knudsen. De har to varianter - den ene blir man gylden af og den anden blir man mere brun af (chocolate).

Jeg har altid været ked af at bruge selvbruner fordi det giver skjolder. Men den her fungerer lidt ligesom en deodorant. Man sprayer det bare på og det gør at det er VIRKELIG nemt og at det fordeler sig helt naturligt.

Skriver det her indlæg med frygt for at få løftede pegefingre, for jeg aner ikke om der er parfume i - men ja, det var sådan jeg gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.