Poletnegere - hvordan holder i jer brune under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Har set et par stykker her på baby.dk der har en MEGET smuk solbrun hud, men mit spørgsmål er nu: hvordan holder i den under graviditeten når i nu ikke må tage sol? Er ret nysgerrig, synes godt nok det er flot. :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Anonym trådstarter

25. juni 2011

sarahb

jeg tog sol engang imellem, men få minutter så jeg ikke følte ubehg ved varmen. Og under første graviditet var jeg i Egypten så der fik man en go tan

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg tog sol engang imellem, men få minutter så jeg ikke følte ubehg ved varmen. Og under første graviditet var jeg i Egypten så der fik man en go tan

Hvor mange gange om ugen gjorde du det? Har bare fået mange ting afvide om pigmentfejl osv, man kan få pga graviditeten 

Anmeld

25. juni 2011

Mi

Hehe Elsker udtrykkel poletnegere. Men ellers kan jeg ikke hjælpe dig, for jeg har den farve jeg blev givet ved fødslen: Hvid

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Mi skriver:

Hehe Elsker udtrykkel poletnegere. Men ellers kan jeg ikke hjælpe dig, for jeg har den farve jeg blev givet ved fødslen: Hvid

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Den er også så dejlig nem at holde .

Anmeld

25. juni 2011

mamiolvi

Jeg er lige kommet hjem fra Bulgarian derfor min farve... tager sol engang imellem ... ved godt det fra rådes... men tager nok ca en gang om mdr og søger for at komme ud når der er godt vejr

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra Bulgarian derfor min farve... tager sol engang imellem ... ved godt det fra rådes... men tager nok ca en gang om mdr og søger for at komme ud når der er godt vejr

Anmeld

25. juni 2011

TbCp

Mi skriver:

Jeg var Blå da jeg blev født Så er glad nok for at jeg ikke beholdt den farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.