hævelse for neden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

mor til lille emma

onlyme skriver:

Hej :-)<3

Jeg har de sidste dage haft en del ondt i (skambamserne) og ved indgangen til skeden.. Undskyld de ligefremme ord.!

Idag opdagede jeg at jeg var hævet en smule der nede,. Og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet.

Her er mit spørgsmål så,. Er der nogle af jer andre der har prøvet noget ligende eller ved i om det evt har noget med gravidteten at gøre ?

35

Det skete også for mig i sidste del af graviditeten, NØJ de var hævede.. Jeg troede aldrig de kunne blive sig selv igen, men det blev de lige efter fødslen og faktisk mindre end før

Men det er skide irriterende mens det står på. Og nøj et bøvl med at kigge dernede.. haha, mindes lige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Miss T

Det var jeg også og min læge sagde, at det var meget normalt pga at det hele trykker ned mod. Så ingen bekymringer.

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

Anjamichell skriver:

Bare det at du kan se derned imponerer mig!!

Ammen det kan jeg skam ikke ;-)

Brugte et spejl :-)

Måtte simpelthen undersøge om jeg havde sår for sådan føltes det :/

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

SussieThyssen skriver:

Det er ret normalt og skyldes at barnet trykker på de store vener, så blod-fraførslen ikke er så effektiv.
Læg dig ned nogle gange om dagen med en pude under måsen og stræk dig ud, så hjælper du din krop og aflaster bækkenbunden.

Kærligst
Sussie

Det var dejligt betrykkende at læse :-)

Lige et lille spørgsmål til dig personligt Jeg har fulgt lidt med her inde, og du ved bare ALT  Hvordan kan det være at din viden er så stor mht, graviditet og fødsel osv,. Misunder dig sku en lille smule.  Super gode råd i øvrigt du kommer med,. Har hjulpet mig flere gange :-) SORRY men måtte altså bare høre dig ad nu ;-)

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

mor til lille emma skriver:

Det skete også for mig i sidste del af graviditeten, NØJ de var hævede.. Jeg troede aldrig de kunne blive sig selv igen, men det blev de lige efter fødslen og faktisk mindre end før

Men det er skide irriterende mens det står på. Og nøj et bøvl med at kigge dernede.. haha, mindes lige....

Hvor længe gik der fra det startede til du fødte :-) ?

Kan du huske det ?

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Det var dejligt betrykkende at læse :-)

Lige et lille spørgsmål til dig personligt Jeg har fulgt lidt med her inde, og du ved bare ALT  Hvordan kan det være at din viden er så stor mht, graviditet og fødsel osv,. Misunder dig sku en lille smule.  Super gode råd i øvrigt du kommer med,. Har hjulpet mig flere gange :-) SORRY men måtte altså bare høre dig ad nu ;-)

LOOOL
Mange tak

Tjaaa..jeg er nok lidt af det man kalder en videnssluger.
Jeg er vokset op i en ret usædvanlig familie og er bl.a. barnebarn af en læge og forsker.
Min far var mediciner og kemiker, min morfar ingeniør osv osv.
Jeg er født med det der kaldes fotografisk hukommelse...dvs at alt jeg læser, ser og hører aflejrer sig og tikker ind i hjernedatabasen, og hvis der så bliver brug for det, så melder det sig i hukommelsen..linker sig sammen med andre brugbare ting og kommer ud. (kort fortalt) LOL
Jeg er også det man i dag kalder et "Mentiquabarn"..jeg samler på viden og har gjort det fra jeg var helt lille.
Jeg er selv mor til 3 og har også været plejemor, lærer, er kostvejleder uddannet + en hel del andre ting.
Så det er nok lidt af forklaringen
Ergo..lidt af en nørd

Og nej..jeg ved overhovedet ikke alt..bare en lille smule om mange ting

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

SussieThyssen skriver:

LOOOL
Mange tak

Tjaaa..jeg er nok lidt af det man kalder en videnssluger.
Jeg er vokset op i en ret usædvanlig familie og er bl.a. barnebarn af en læge og forsker.
Min far var mediciner og kemiker, min morfar ingeniør osv osv.
Jeg er født med det der kaldes fotografisk hukommelse...dvs at alt jeg læser, ser og hører aflejrer sig og tikker ind i hjernedatabasen, og hvis der så bliver brug for det, så melder det sig i hukommelsen..linker sig sammen med andre brugbare ting og kommer ud. (kort fortalt) LOL
Jeg er også det man i dag kalder et "Mentiquabarn"..jeg samler på viden og har gjort det fra jeg var helt lille.
Jeg er selv mor til 3 og har også været plejemor, lærer, er kostvejleder uddannet + en hel del andre ting.
Så det er nok lidt af forklaringen
Ergo..lidt af en nørd

Og nej..jeg ved overhovedet ikke alt..bare en lille smule om mange ting

puha,. Ja okay :-)

Undrede mig bare meget over du vidste så meget om så meget hihi,.

Anmeld

25. juni 2011

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Ja det kan man godt sige...det skyldes at den store muskel i bækkenbunden bliver påvirket af nogle hormoner som skal blødgøre den, så den kan give sig under fødslen.
Det er helt normalt, men hvis man begynder at frigøre hormonet for tidligt, hvad nogle gør, får man det, der hedder bækkenløsning.

Ihhh Sussie!! Du har altså en imponerende viden! 

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Ihhh Sussie!! Du har altså en imponerende viden! 

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.