hævelse for neden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

onlyme

Hej :-)<3

Jeg har de sidste dage haft en del ondt i (skambamserne) og ved indgangen til skeden.. Undskyld de ligefremme ord.!

Idag opdagede jeg at jeg var hævet en smule der nede,. Og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet.

Her er mit spørgsmål så,. Er der nogle af jer andre der har prøvet noget ligende eller ved i om det evt har noget med gravidteten at gøre ?

35

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

hc=k

onlyme skriver:

Jeg har de sidste dage haft en del ondt i (skambamserne) og ved indgangen til skeden.. Undskyld de ligefremme ord.!

Idag opdagede jeg at jeg var hævet en smule der nede,. Og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet.

Her er mit spørgsmål så,. Er der nogle af jer andre der har prøvet noget ligende eller ved i om det evt har noget med gravidteten at gøre ?

35

Det er helt normalt. Jeg prøvede det da jeg var gravid og det gør bare rigtig nas.

Smør yougurt natural på så hjælper det i løbet at kort tid. Det lyder rigtig klamt, men det virker virkelig.

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Har aldrig prøvet det eller hørt om det... 

Lyder ret så træls.. 

Anmeld

25. juni 2011

onlyme

hc=k skriver:

Det er helt normalt. Jeg prøvede det da jeg var gravid og det gør bare rigtig nas.

Smør yougurt natural på så hjælper det i løbet at kort tid. Det lyder rigtig klamt, men det virker virkelig.

Ork tak for det,.

Blev lige et sekundt bange..! Hihi, ja det lyder sku ikke så hyggeligt men hvis det kan tage hævelsen og ømheden så er det I DEN GRAD det værd :-)

Anmeld

25. juni 2011

Ranarupta

Jeg følte mig også hævet - og nogle gange gjorde det så ondt at ligge på siden med samlede ben, at jeg måtte bruge en pude.

Det gjorde både ondt indvendigt og udvendigt. Tror, at det er området, der gør sig klar  

Anmeld

25. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Bare det at du kan se derned imponerer mig!!

Anmeld

25. juni 2011

morethanperfect

onlyme skriver:

35

Ja sådan var det også her 

Anmeld

25. juni 2011

Tvillingemor80

Jeg hævede MEGET MEGET op .. og det gjorde ondt..

Så jo tror det sker engang imellem

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

onlyme skriver:

35

Det er ret normalt og skyldes at barnet trykker på de store vener, så blod-fraførslen ikke er så effektiv.
Læg dig ned nogle gange om dagen med en pude under måsen og stræk dig ud, så hjælper du din krop og aflaster bækkenbunden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Jeg følte mig også hævet - og nogle gange gjorde det så ondt at ligge på siden med samlede ben, at jeg måtte bruge en pude.

Det gjorde både ondt indvendigt og udvendigt. Tror, at det er området, der gør sig klar  

Ja det kan man godt sige...det skyldes at den store muskel i bækkenbunden bliver påvirket af nogle hormoner som skal blødgøre den, så den kan give sig under fødslen.
Det er helt normalt, men hvis man begynder at frigøre hormonet for tidligt, hvad nogle gør, får man det, der hedder bækkenløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.