Happiness skriver:
Så har du da nok at se til
Så går tiden heller ikke så langsom
Og selvf. er alt som det skal være. Han har det helt sikkert super godt inde i hans lune hule! Frej er også bare et så sødt navn! Er helt vild med det!
Nej det blev ikke viktor, MEN vi er kommet på et navn, og det er blevet til Lukas
Sjovt nok har jeg hele tiden sagt at jeg ikke ville have et porpulært navn, men alle de navne vi fandt var bare ikke det RIGTIGE. Men det er Lukas! Vi har begge en fornemmelse at det er bare det navn! Så det bliver det! Vi ved dog ikke endnu om det blir en lucas eller lukas. Regner med det sidste.
Men det er rart at han nu er en Luk(c)as istedet for baby eller lillemand. Det gør det mere rigtigt!
Hehe ja lige præcis..
Nej det er jo lige det, og det er altid en fordel, og ja så bliver man heller ikke aaalt for doven, har man noget man skal ud ad døren efter, så kommer man da trods alt op jo.. Ellers kunne det jo nok godt blive til en del dage i sengen med en masser af film hehe.. 
Ja det tror jeg helt bestemt også, men er jo meget rart lige at få en lille status på det hele og så kunne det være lidt spændende med et skøn på hans vægt og sådan..
Mmm, vi er også helt vilde med navnet og jeg tror så småt familien også har vænnet sig lidt til det hehe.. Min mors første reaktion var: "Frej? - Som i Freja??"
Øhh nej mor, Frej som i Frej, det er faktisk et navn helt for sig selv!!! 
Lukas er da også et rigtig sødt navn altså, og skidt da pyt med om det er populært, det vigtigste er jo at det er et navn som I synes passer og som I er glade for.. 
Mmm forstår helt sikkert godt hvad du mener, det giver ligesom lidt mere personlighed til ham og lidt meget ja individualitet, gør ham til et selvstændigt individ og ikke bare en navnløs lille baby i maven.. 

Anmeld