Tror hele tiden den kommer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Kender i det man nærmer sig mens og man føler nu starter den?

Fordi man enten synes noget løber ud eller har lette mens smerter. Så man render på wc hele tiden for at tjekke. Det er noget træls noget hele tiden at skulle ha den fornemmelse...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Fordi man enten synes noget løber ud eller har lette mens smerter. Så man render på wc hele tiden for at tjekke. Det er noget træls noget hele tiden at skulle ha den fornemmelse...  

Ja den følelse kender jeg.... Hele onsdag og torsdag formiddag, havde jeg den fornemmelse, og den plejer som regel at holde stik... Og jep, torsdag lige over middag ankom den..  

Øv!

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Ja, det kender jeg godt. Sådan havde jeg det op til jeg testede positiv, og jeg turde næsten ikke gå på WC, fordi jeg tænkte: "Åååh nej, jeg har virkelig mens-smerter, og jeg VED bare der er blod på papiret denne gang"

... Men nej, den kom aldrig! Det var bare ligamentsmerter og en bette bebs der voksede

Krydser fingre 

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

sådan havde jeg det ekstra meget lige inden der kom 2 fine streger..

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Rart at høre der er håb forud

Hvornår skal man prøve at teste, når man ikke lige ved om man er gået over tid??

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Rart at høre der er håb forud

Hvornår skal man prøve at teste, når man ikke lige ved om man er gået over tid??

hvis du ved hvornår du havde mens sidste gang og så regner ca 4 uger frem.. men ellers kan du prøve at teste med en gang morgen urin. nogle kan se det allerede inden testdag..

(opdater os lige hvis du tester )

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Okay jeg er på dag 28 i dag.

Men ved ikke om jeg skal ta en test eller vente til jeg måske er på dag 31-32 (hvis mens blir væk)

Anmeld

25. juni 2011

maryjane

Jo tak, havde de ONDESTE smerter natten inden jeg testede positiv. Tog kun testen da jeg ikke fattede hvor blodet blev af dagen efter, også mærkværdigt det skulle gøre så ondt.

Anmeld

26. juni 2011

Melanie-Marie

JA TAK, updates ville være lækkert

håber for dig at det bare er ligamentsmerter 

Anmeld

27. juni 2011

Tinka

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.