Hvordan går det med Jeres guldklumper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Laura 8 mdr. i dag - det er jo for vildt. Præcis ved denne tid den 25. okt. 2010 - lå jeg på stue 21 med en titel, moar.. Med denne titel kom der også en lille bitte baby og en meget stolt farmand  

Hver mdr. (25.xx.11) kl. 7 tænker jeg tilbage på Gentofte - hvor manden og jeg mødte op kl. 7 og var så klar vi nu kunne være, til at blive mor og far.

Kl. 11.28 var tidspunktet for mirakelet

Nu 8 mdr. efter, har vi Laura på 7 kg. og 67 cm. (bruger stadig str. 62 i tøj - vi er godt på vej op i str. 68 om lidt), 2 tænder, som i det ene øjeblik er i køkkenet, og derefter på vej ud på toilettet eller ind under sengen. Hun kravler ikke, men laver nærmest små kanin-hop på maven, trækker sig frem af med hænderene og skubber fra med fødderen - så der er fart over feltetog så har vi fået vuggestueplads fra 16. nov. 2011 - så hun når lige at blive et år, inden mor skal af med hende

Hvordan står det til hos Jer???   

Ihh hvor ser hun sød ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

Ihh hvor ser hun sød ud!!

Tak

Anmeld

26. juni 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Tak

selv tak går det ellers godt me hende??

Anmeld

26. juni 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

selv tak går det ellers godt me hende??

Det gør det nemlig  selvom nogle dage sover hun lidt bedre end andre.. Hvordan går det hos Jer???

Anmeld

27. juni 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Det gør det nemlig  selvom nogle dage sover hun lidt bedre end andre.. Hvordan går det hos Jer???

Hihi jaa, det har Du ret i!! Selvom vores pige aldrig rigtig har sovet godt, så når hun nupper 1 time er det super skønt Ellers går det osse helt fint tak... kan se at din pige heller ikk er så stor igen, har jeres læge sagt noget til det ? Vores piges vægt, ligger lidt under det normale på kurven nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.