Hvordan går det med Jeres guldklumper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Nadia&Daniel

Laura 8 mdr. i dag - det er jo for vildt. Præcis ved denne tid den 25. okt. 2010 - lå jeg på stue 21 med en titel, moar.. Med denne titel kom der også en lille bitte baby og en meget stolt farmand  

Hver mdr. (25.xx.11) kl. 7 tænker jeg tilbage på Gentofte - hvor manden og jeg mødte op kl. 7 og var så klar vi nu kunne være, til at blive mor og far.

Kl. 11.28 var tidspunktet for mirakelet

Nu 8 mdr. efter, har vi Laura på 7 kg. og 67 cm. (bruger stadig str. 62 i tøj - vi er godt på vej op i str. 68 om lidt), 2 tænder, som i det ene øjeblik er i køkkenet, og derefter på vej ud på toilettet eller ind under sengen. Hun kravler ikke, men laver nærmest små kanin-hop på maven, trækker sig frem af med hænderene og skubber fra med fødderen - så der er fart over feltetog så har vi fået vuggestueplads fra 16. nov. 2011 - så hun når lige at blive et år, inden mor skal af med hende

Hvordan står det til hos Jer???   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Siber

Hvor dejligt at høre at det går godt, og hvor er hun lækker

Her går det også rigtig godt, og ja hvor tiden den dog flyver.Astrid rundede de 8 mdr den 22!

Astrid sidder hvor hun bliver sat, og rokker sig ikke ud af flækken  sådan var hendes søstre også! Så vi ved hvor vi har hende

Hun er stadigvæk på babs 5-6 gange om dagen, og gider ikke rigtig mosemad mere, så nu er det næsten samme mad som os, som hun synes er så sjovt at spise med! Der er Ingen tænder endnu, men det er ikke nogen hindring!

Jeg er ikke lige klar over hvad hun vejer men hun bruger 68 i tøj. Vi skal til 9 mdr kontrol efter vores ferie!!

God sommer til jer'

Knus Siber og Astrid

Anmeld

25. juni 2011

Nadia&Daniel

Siber skriver:

Hvor dejligt at høre at det går godt, og hvor er hun lækker

Her går det også rigtig godt, og ja hvor tiden den dog flyver.Astrid rundede de 8 mdr den 22!

Astrid sidder hvor hun bliver sat, og rokker sig ikke ud af flækken  sådan var hendes søstre også! Så vi ved hvor vi har hende

Hun er stadigvæk på babs 5-6 gange om dagen, og gider ikke rigtig mosemad mere, så nu er det næsten samme mad som os, som hun synes er så sjovt at spise med! Der er Ingen tænder endnu, men det er ikke nogen hindring!

Jeg er ikke lige klar over hvad hun vejer men hun bruger 68 i tøj. Vi skal til 9 mdr kontrol efter vores ferie!!

God sommer til jer'

Knus Siber og Astrid

Hvor har hun et dejligt ansigt  men bliver helt glad af at se på hende

Anmeld

25. juni 2011

Bas

Hvor er oktober børn da bare søde.

Jeg har Ela fra 12.10.10. Hun vejer 9,1 kg og er 72,5 cm høj. Vi bruger størrelse 68/74, alt efter mærke. Vi har kun en tand her. Ela har kravlet siden hun var 6½ måned, og står op af fx bord, sofa osv. og går mens hun holder. Nogle gange tror hun at hun kan stå selv, men wupti så falder hun ned på numsen. Hun startede i vuggestue i mandags, da min barsel er slut, øv øv.

Anmeld

25. juni 2011

Nadia&Daniel

Bas skriver:

Hvor er oktober børn da bare søde.

Jeg har Ela fra 12.10.10. Hun vejer 9,1 kg og er 72,5 cm høj. Vi bruger størrelse 68/74, alt efter mærke. Vi har kun en tand her. Ela har kravlet siden hun var 6½ måned, og står op af fx bord, sofa osv. og går mens hun holder. Nogle gange tror hun at hun kan stå selv, men wupti så falder hun ned på numsen. Hun startede i vuggestue i mandags, da min barsel er slut, øv øv.
Her kommer der også lige nogle billeder

Virkelig smukke øjne

Anmeld

25. juni 2011

Bas

Nadia&Daniel skriver:

Virkelig smukke øjne

Tusind tak

Anmeld

26. juni 2011

2babygirls

Hej Nadia.

Sikke lækker hun er!!!
Her har vi også en der trækker sig frem for vi har ikke gulvtæppe Så når hun endelig er på gulvtæppe går det meget langsomt med at komme frem.
Men ellers er hun også overalt, og har vist lært at lade lamellerne og kattemaden være.
Madeleine er nu 8 mdr og 16 dage og efter min vægt vejer hun 7.8kg og er ca 74cm. Vi bruger 74, men det varer nok ikke længe inden jeg skal tage mig sammen og få købt i str. 80.
Ellers er hun stadig lige så nem som for 8 mdr siden. Nu sover hun på maven om natten, og har altid en prut ble klar haha.

Der er kommet to små bisser i undermunden og dem synes hun bare er et hit.
Maden er stadig ikke så sjovt, så vi kører mest på grød og frugtmos, og så en gang i mellem rugbrød, og så ellers ca det samme som os til aftensmad...
Og så kan hun sælme selv klappe

UHH sorry, for den smøre

Anmeld

26. juni 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Hej Nadia.

Sikke lækker hun er!!!
Her har vi også en der trækker sig frem for vi har ikke gulvtæppe Så når hun endelig er på gulvtæppe går det meget langsomt med at komme frem.
Men ellers er hun også overalt, og har vist lært at lade lamellerne og kattemaden være.
Madeleine er nu 8 mdr og 16 dage og efter min vægt vejer hun 7.8kg og er ca 74cm. Vi bruger 74, men det varer nok ikke længe inden jeg skal tage mig sammen og få købt i str. 80.
Ellers er hun stadig lige så nem som for 8 mdr siden. Nu sover hun på maven om natten, og har altid en prut ble klar haha.

Der er kommet to små bisser i undermunden og dem synes hun bare er et hit.
Maden er stadig ikke så sjovt, så vi kører mest på grød og frugtmos, og så en gang i mellem rugbrød, og så ellers ca det samme som os til aftensmad...
Og så kan hun sælme selv klappe

UHH sorry, for den smøre

Ihh hun er så dejlig

Laura er også begyndt med rugbrød - det er et hit herhjemme, dog helst med smørost og agurk..

Anmeld

26. juni 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hun er så dejlig

Laura er også begyndt med rugbrød - det er et hit herhjemme, dog helst med smørost og agurk..

Vi har virkeligt perioder hvor hun ELSKER alm mad, og så gider man pludselig ikke i noget tid igen.
Men nu har vi bestemt at hun SKAL have kartofler og grøntsager og kød til aftensmad i stedet for grød. Hun skal jo øve sig i at tygge på andet end frugt.

Og tak

Anmeld

26. juni 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Vi har virkeligt perioder hvor hun ELSKER alm mad, og så gider man pludselig ikke i noget tid igen.
Men nu har vi bestemt at hun SKAL have kartofler og grøntsager og kød til aftensmad i stedet for grød. Hun skal jo øve sig i at tygge på andet end frugt.

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.