Zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2008

Plysbjørnen

Er der nogen er jer kloge damer der ved om man skal have en henvisning fra sin læge for at komme til zoneterapi??

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

Tikki

Det skal du ikke, da det er en alternativ behandlingsform og endnu ikke godkendt indenfor lægevidenskaben. Så du finder bare en og bestiller tid....og betaler selv

Anmeld

7. december 2008

Plysbjørnen

okay, det vil jeg gøre så, for tror sgu vi er nød til at få en eller anden form for hjælp til bette fissen...

Betina

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Trold skriver:

okay, det vil jeg gøre så, for tror sgu vi er nød til at få en eller anden form for hjælp til bette fissen...

Betina

BETTE FISSEN?????????????

Anmeld

8. december 2008

Tikki

HA HA HA HA HA får lige nogle indre billeder

Anmeld

8. december 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

BETTE FISSEN?????????????

Ja det er Benjamin... Jeg taler om... Pt er det næsten 3 uger siden jeg har sovet i sengen sidst... Lige pludselig skriger han som en sindsforvirret galning og er bare ikke til at trøste (kan tage op til 30 min)...
Jeg orker bare ikke mere...

Betina

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

Trold skriver:

Ja det er Benjamin... Jeg taler om... Pt er det næsten 3 uger siden jeg har sovet i sengen sidst... Lige pludselig skriger han som en sindsforvirret galning og er bare ikke til at trøste (kan tage op til 30 min)...

Betina

det er undskyldning nok Bacon, for at lave sådan en brøler...lol...good luck med bette fisen!

håber det hjælper...kan kun alt for godt huske når man ikke anede sine levende råd!

SIT BACON....DU VOVER AT GØRE MERE VED DET....

Anmeld

8. december 2008

Tikki

Trold skriver:

Betina

Kraniosakralterapi er rigtigt godt også - det brugte vi til Iza....hun skreg nemlig i godt 4 måneder konstant fra hun blev født. En fitnessbold er også en god ting at sidde på -med dem i favnet og hoppe.....

Jeanette, der kender en hel del til de skrigende typer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.