Iiiiiih altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg er begyndt at tænke om det hele mon er forstoppelse

Hahaha! Du er så god.

Åh, Kitty. Jeg glæder mig så meget til at du skal opleve suset af at få det lille nus op på din mave. Det er en tsunami af uendelig ømhed og kærlighed der bruser ind over een - overvældende og intimt og stille på een gang. Ganske ubeskriveligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Hahaha! Du er så god.

Åh, Kitty. Jeg glæder mig så meget til at du skal opleve suset af at få det lille nus op på din mave. Det er en tsunami af uendelig ømhed og kærlighed der bruser ind over een - overvældende og intimt og stille på een gang. Ganske ubeskriveligt.

Jamen jeg glæder mig også.. Det kan jeg love dig!! Og bjørnen, han er lige ved at gå ud af sit gode skind. Men så kan jeg jo sælge det, uden at skyde bjørnen.. Så er der penge til is de sidste laaange dage, inden den lille fis kommer ud! Jeg har fortalt den, at den skal komme inden i morgen aften, ellers er den sat i skammekrogen til tirsdag efter kl 10. (BA-forsvar) Så må vi se om den lytter, eller om den har lige så meget mug i ørene som sin far!

Jeg glæder mig til at billedspamme jer massivt! Og selvom jeg kommer til at føde i Juli, så bliver jeg altså her hos Jer. Basta!

Anmeld

25. juni 2011

Thereseh

kitty skriver:

Jeg er begyndt at tænke om det hele mon er forstoppelse

Ha ha ha 

Min svigermor, opdrætter dressurheste, og en af hendes avlshopper, var en gang falsk gravid. Den tog på som den skulle, men da dyrlægen skulle undersøge den, kom der en KÆMPE prut - og den var slet ikke gravid..... 

Jeg blir altså også her, selv om jeg evt føder i Juli !!! Siger det bare !

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Ha ha ha 

Min svigermor, opdrætter dressurheste, og en af hendes avlshopper, var en gang falsk gravid. Den tog på som den skulle, men da dyrlægen skulle undersøge den, kom der en KÆMPE prut - og den var slet ikke gravid..... 

Jeg blir altså også her, selv om jeg evt føder i Juli !!! Siger det bare !

Jamen jeg kan lige høre JM sige "øøøøh tillykke... det øøh... blev en bæh".. Og så kunne man ellers sidde der med ammepude og talenterne klar.

Vi føder i juni. Aftaler vi ikke bare det??

Anmeld

25. juni 2011

Thereseh

kitty skriver:

Jamen jeg kan lige høre JM sige "øøøøh tillykke... det øøh... blev en bæh".. Og så kunne man ellers sidde der med ammepude og talenterne klar.

Vi føder i juni. Aftaler vi ikke bare det??

Jo vi gør !

Jeg har lige powerwalket 3 km...med heftige plukkeveer som bonus. Håber det udvikler sig.... Men det har jeg jo sagt så mange gange før 

Anmeld

25. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jamen jeg glæder mig også.. Det kan jeg love dig!! Og bjørnen, han er lige ved at gå ud af sit gode skind. Men så kan jeg jo sælge det, uden at skyde bjørnen.. Så er der penge til is de sidste laaange dage, inden den lille fis kommer ud! Jeg har fortalt den, at den skal komme inden i morgen aften, ellers er den sat i skammekrogen til tirsdag efter kl 10. (BA-forsvar) Så må vi se om den lytter, eller om den har lige så meget mug i ørene som sin far!

Jeg glæder mig til at billedspamme jer massivt! Og selvom jeg kommer til at føde i Juli, så bliver jeg altså her hos Jer. Basta!

Selvfølgelig bliver du! Jeg vil da heller ike over i maj-gruppen!

Dine veer kommer til at starte en time efter forsvaret - den har simpelthen bare så meget pli at den venter på at mor er helt færdig, så hun kan dedikere sin fulde opmærksomhed til den lille prut.

Men kan du samle dig om BA-forsvar, eller er der kun baby i tankerne?

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Selvfølgelig bliver du! Jeg vil da heller ike over i maj-gruppen!

Dine veer kommer til at starte en time efter forsvaret - den har simpelthen bare så meget pli at den venter på at mor er helt færdig, så hun kan dedikere sin fulde opmærksomhed til den lille prut.

Men kan du samle dig om BA-forsvar, eller er der kun baby i tankerne?

Jeg har forsøgt at læse.. Og jeg synes jeg har gjort det OK.. Men altså, jeg regner ikke med noget stort! Faktisk fik jeg dårlig mave idag da vi kørte forbi skolen, fordi jeg bare er så tæske nervøs! Jeg er faktisk ret bange for at dumpe! Jeg har aldrig dumpet en eksamen før, så hvorfor skulle det lige være den allersidste? Alt over 2 er overarbejde, ikke?

Anmeld

26. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Jo vi gør !

Jeg har lige powerwalket 3 km...med heftige plukkeveer som bonus. Håber det udvikler sig.... Men det har jeg jo sagt så mange gange før 

Kom der noget brugbart ud af den raske gåtur igår?

Jeg har sovet elendigt i nat, min slimprop er gået for 3. gang og jeg har kastet op. Jeg er bare helt smadret Men veer? Næh nej, dem er der ingen af

Vi har 4 dage tilbage til at føde i juni? Mon vi når det?

Anmeld

26. juni 2011

linefun

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

Jeg er bare SÅ muggen over det idag

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

ynk fra Kitty, 40+4

Åh Kitty.. Jeg håber sådan for dig, at det er snart. Hold ud
Inden længe får du lov at holde din dejlige lille bebs i armene.

Jeg sender dig en masse tanker og en ordentlig omgang (stabilt) ve-støv

Anmeld

26. juni 2011

Thereseh

kitty skriver:

Kom der noget brugbart ud af den raske gåtur igår?

Jeg har sovet elendigt i nat, min slimprop er gået for 3. gang og jeg har kastet op. Jeg er bare helt smadret Men veer? Næh nej, dem er der ingen af

Vi har 4 dage tilbage til at føde i juni? Mon vi når det?

Ikke andet end en masse plukkeveer .... Grrrr !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.