Iiiiiih altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

otlitrom

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

Jeg er bare SÅ muggen over det idag

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

ynk fra Kitty, 40+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

TheLittleOne

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

ynk fra Kitty, 40+4

Ej jeg gik altså og håbede på du havde født og ventede på Fb, da det var længe siden jeg havde set dig online

Øv kitty, føler med dig og sender ve-støv

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

TheLittleOne skriver:

Ej jeg gik altså og håbede på du havde født og ventede på Fb, da det var længe siden jeg havde set dig online

Øv kitty, føler med dig og sender ve-støv

Min FB kommer nok engang omkring juletid

Jeg er bare kørt helt sur i det, og det havde jeg ellers lovet mig selv jeg ikke ville... Ups!

Anmeld

25. juni 2011

-Milla-

Det er forståeligt at du er utålmodig især efter alle de snydeveer. Håber for Jer at krølfisen kommer snarest og sender en masse ve-støv afsted din vej.

Anmeld

25. juni 2011

miss freja

kitty skriver:

ynk fra Kitty, 40+4

Du er så absolut ikke den eneste der ved at være træt af at vente på baby. Jeg har godt nok først termin på mandag, men har efterhånden været klar til at føde længe  Men jeg er nu sikker på, at du nok skal få krølfisen i dine arme lige om lidt. Der må da snart ske noget.

Jeg krydser fingre for, at det allerede bliver i denne weekend at der sker noget

Anmeld

25. juni 2011

Thereseh

Jeg var til JM i går og hun ville ikke lave hverken undersøgelse eller hindeløsning. Har en tid på Hvidovre på onsdag og så får jeg tid til igangsættelse 42+0, altså søndag den 3.... Jeg er så ked at jeg tuder flere gange dagligt og uanset hvad folk siger, kan de ikke sige noget rigtigt. Har sat Tlf på lydløs fordi jeg ikke orker flere SMS og opkald med "nu må du da snart føde". Føler det som et kæmpe pres :-( Jeg håber for os begge at vi snart får vores babyer i armene, søde Kitty. Kram

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Jeg var til JM i går og hun ville ikke lave hverken undersøgelse eller hindeløsning. Har en tid på Hvidovre på onsdag og så får jeg tid til igangsættelse 42+0, altså søndag den 3.... Jeg er så ked at jeg tuder flere gange dagligt og uanset hvad folk siger, kan de ikke sige noget rigtigt. Har sat Tlf på lydløs fordi jeg ikke orker flere SMS og opkald med "nu må du da snart føde". Føler det som et kæmpe pres :-( Jeg håber for os begge at vi snart får vores babyer i armene, søde Kitty. Kram

Du trænger vist til et af de her !!

Jeg var også tudefærdig, da JM ikke ville undersøge mig sidste gang. Og jeg var ikke engang over termin. Det var du jo - og er desværre stadig!

Jeg har fået tid til hindeløsning på torsdag, 41+2.. Igangsættelse bliver lørdag, hvis ikke jeg går igang inden.. Så jo, jeg ved det bliver sidste weekend som gravid uden der er gang i noget.. Men ØV jeg synes det er råddent!

Og ja, sms'erne og opkaldene.. Og når man så nægter at svare så går folk helt amok og "naaaaij, er det nu?" NEJ- jeg boykotter jer bare, for jeg gider ikke fortælle at der IKKE sker noget

Jeg skrev på FB den anden dag, om folk ikke kunne give "lidt plads", og at vi nok selv skulle fortælle når der skete noget.. Det kan godt være det er spydigt, men det er altså mega hårdt. De der venter mest i spæding er trods alt de kommende forældre!!

VI KLARER DEN THERESE!!!

Anmeld

25. juni 2011

Lotus86

Jeg hopper lige med på ynkevognen... Jeg er i SÅÅÅ dårligt humør i dag, jeg magter det bare ikke mere... Har absolut ingen tålmodighed tilbage mere, og jeg er SÅ træt af folks kloge kommentarer "Han kommer når han er klar" og "nyd du bare de sidste stille dage hvor du kan sove og nyde tosomheden" Arrrg....!! Jeg har ikke lavet andet det sidste lange stykke tid end at sove og nyde tosomheden, og det er jeg træt af nu... Hvis det ikke var noget jeg var villig til at give lidt afkald på, så havde jeg nok ikke valgt at få et barn...

Kan slet heller ikke overskue at der bare ikke er tegn på at der sker noget som helst, er bare SÅ klar til at få vores dreng ud, og ønsker så inderligt at det hele starter af sig selv, selvom jeg tvivler, så er begyndt at forberede mig på en igangsættelse den 4. juli

Ahhh... Det lettede...

Tøser, jeg håber vi alle snart står med vores guldklumper i hænderne, gerne i den her weekend

Anmeld

25. juni 2011

Bavianis

Jeg glæder mig også til I føder - jeg glæææder mig sådan til at se hvad I har i de lækre maver!

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg glæder mig også til I føder - jeg glæææder mig sådan til at se hvad I har i de lækre maver!

Jeg er begyndt at tænke om det hele mon er forstoppelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.