Thereseh skriver:
Jeg var til JM i går og hun ville ikke lave hverken undersøgelse eller hindeløsning. Har en tid på Hvidovre på onsdag og så får jeg tid til igangsættelse 42+0, altså søndag den 3.... Jeg er så ked at jeg tuder flere gange dagligt og uanset hvad folk siger, kan de ikke sige noget rigtigt. Har sat Tlf på lydløs fordi jeg ikke orker flere SMS og opkald med "nu må du da snart føde". Føler det som et kæmpe pres :-( Jeg håber for os begge at vi snart får vores babyer i armene, søde Kitty. Kram
Du trænger vist til et af de her
!!
Jeg var også tudefærdig, da JM ikke ville undersøge mig sidste gang. Og jeg var ikke engang over termin. Det var du jo - og er desværre stadig!
Jeg har fået tid til hindeløsning på torsdag, 41+2.. Igangsættelse bliver lørdag, hvis ikke jeg går igang inden.. Så jo, jeg ved det bliver sidste weekend som gravid uden der er gang i noget.. Men ØV jeg synes det er råddent!
Og ja, sms'erne og opkaldene.. Og når man så nægter at svare så går folk helt amok og "naaaaij, er det nu?" NEJ- jeg boykotter jer bare, for jeg gider ikke fortælle at der IKKE sker noget 
Jeg skrev på FB den anden dag, om folk ikke kunne give "lidt plads", og at vi nok selv skulle fortælle når der skete noget.. Det kan godt være det er spydigt, men det er altså mega hårdt. De der venter mest i spæding er trods alt de kommende forældre!!
VI KLARER DEN THERESE!!!
Anmeld