Hvilket køn har december barnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

SSL

Ej, en hyggelig tråd har dog ikk været så aktiv i gruppen jer, men det må jeg få lavet om på Vi venter os en lille PIGE!! så vi ser frem til misdannelses skanning om 8 dage jeg er pt sat til 27. December men kan godt se at pigerne er da lidt i undertal her i tråden :-)))Jeg skriver fra iPhone, derfra mine smileys et anderledes og den skriver ud i én køre ;p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

3baby

Vi har lige været til MD scanning i dag og alt så fint ud 

Det er en lille pige der rumsterer rundt i min mave, så snart har vi 2 prinsesser rendende rundt  Min mand begynder at føle sig lidt truet af alle os piger 

Anmeld

27. juli 2011

betjenten

Jeg er desværre ikke så aktiv herinde, men det bliver der forhåbentlig snart lavet om på

Nå men vi var til MD scanning i mandags, og ja baby lå selvfølgelig med HELT samlede ben, så kunne desværre ikke se kønnet

Heldigvis vil vi have en 3D scanning, så må jo bare væbne os med tålmodighed

Anmeld

27. juli 2011

Timmner

vi venter en lille dreng

Anmeld

7. august 2011

mkhansen

Vi venter en lille pige d. 20 dec...

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

hej

tillykke til jer allesammen..

vi venter os en dreng.. jeg troede aldrig det vil ske..

det er mit første barn, men vi har kun fået piger i vores familie og min mand han har en datter i forvejen.. så da vi fik afvide at det var en dreng. det var bare så stort... vi glæder os helt vildt da det er så stort også fordi jeg er den sidst af min mors fire piger der skal ha en baby også bliver det en dreng D: kunne ikke være mere lykkelig :d

Anmeld

19. oktober 2011

Timmner

Vi venter en  lille  dreng

Anmeld

26. oktober 2011

delimus

Kender ikke kønnet på vores baby, det venter vi med at finde ud af til fødslen, men vi er begge overbeviste om, at det er en pige :-) 
Ved første scanning spurgte jeg ikke til det og ved anden scanning lå Blob med krydsede ben, så selv om vi ville vide det, var det ikke muligt.

Har termin d.14. dec. min egen fødselsdag, så nu må vi se, om jeg giver mig selv den største gave nogensinde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.