Hvilket køn har december barnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

december-babyen

Smilo skriver:

wuuuhuuu... TILLYKKE!

gik det ellers godt til scanningen? hvor var i henne?

Jaaah det gik rigtig fint, dejligt at se den lille bokse inde i min mave

Jeg blev scannet ved jordemoder. dk i Odense og damen var rigtig sød og vi brugte lang tid på at kigge til bebsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

OverTheRainbow

december-babyen skriver:

Jaaah det gik rigtig fint, dejligt at se den lille bokse inde i min mave

Jeg blev scannet ved jordemoder. dk i Odense og damen var rigtig sød og vi brugte lang tid på at kigge til bebsen

Herligt!

Fantastisk hvad man kan med de scannere der

Anmeld

1. juli 2011

mette-mus

Vi venter også en lille dreng

Anmeld

1. juli 2011

OverTheRainbow

mette-mus skriver:

Vi venter også en lille dreng

TILLYKKE....

December blir vist en drenge-måned Fedt fedt...

Anmeld

11. juli 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

TAK!!!

Har i et "ønske"? Ihhh, glæd dig det er SÅ fantastisk!

Jeg har ikke noget ønske, overhovedet, bare den lille er sund og rask. Manden svinger lidt.. Nogle dage tror jeg at han syntes det ville være mest spændende med det ene køn, nogen gange med det andet.. 

Men JEG har en stærk fornemmelse af at det er en lille dreng. Vil blive MEGET overrasket hvis det er en lille pige der ligger og gemmer sig i maven...

Men BEGGE køn vil være mere end velkomne!!!!! 

GLÆDER MIG!!!!!!!

Anmeld

15. juli 2011

Silke83

Vi venter en lille pige

Anmeld

17. juli 2011

Klara

Hej tøser!!

Så har jeg også været til kønscanning, og vi venter en lille dreng!!!

Alt var rigitgt fint med ham den her gang også, og han så super fin ud så det kører bare!!

Jordemoder sa også at jeg er lidt længere hen end hvad jeg fået vide tidligere, ifølge hende er jeg i 16+5! Men terminsdatoen er jo selvfølgelig fast, stadig 30. dec! Vi var på jordemoder.dk i gentofte og det var virkelig et godt sted!!

Anmeld

18. juli 2011

OverTheRainbow

Klara skriver:

Hej tøser!!

Alt var rigitgt fint med ham den her gang også, og han så super fin ud så det kører bare!!

Jordemoder sa også at jeg er lidt længere hen end hvad jeg fået vide tidligere, ifølge hende er jeg i 16+5! Men terminsdatoen er jo selvfølgelig fast, stadig 30. dec! Vi var på jordemoder.dk i gentofte og det var virkelig et godt sted!!

Stort tillykke....

det er SÅ vildt at hører hvad kønnet er... Jeg synes næsten det var grænseoverskridende Men herligt...

Godt i fik en rar oplevelse.

Anmeld

18. juli 2011

Silke83

Klara skriver:

Hej tøser!!

Tillykke, tillykke med drengen!

Anmeld

18. juli 2011

Klara

Smilo skriver:

Stort tillykke....

det er SÅ vildt at hører hvad kønnet er... Jeg synes næsten det var grænseoverskridende Men herligt...

Godt i fik en rar oplevelse.

Tusen tak

Det er alligevel ret vildt at man allerede nu ved helt sikkert hvad det er for en lille en man har i maven! Meget speciel oplevelse!

Jeg vil rigtig gerne ha både en pige og en dreng, men tror at det bliver super at starte med en lille dreng!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.