Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrøkenHedegaard skriver: Det blå ishus i Tversted (Nordjylland) - har verdens bedste is
Det blå ishus i Tversted (Nordjylland) - har verdens bedste is
Den er jeg helt med på!
Kan også anbefale et rødt ishus ved Middelfart. Men øv for nogle milelange køer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den blå fisk i Hobro .. Nam Nam ..
Ellers rasmus klump huset i Øster Hurup ..
WantingBaby2011 skriver: Åh jo! Vaffelhjørnet findes da stadig i bedste velgående Uuuhmmm....
Åh jo! Vaffelhjørnet findes da stadig i bedste velgående Uuuhmmm....
Svaneke is på Bornholm er intet mindre end fantastisk
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det her sted skulle være rigtig godt, hvis man er på Amager og i en lidt anden retning end Stranden. http://www.ismageriet.dk/
Det her sted skulle være rigtig godt, hvis man er på Amager og i en lidt anden retning end Stranden.
http://www.ismageriet.dk/
Sees skriver: Alt med Stryhn er jo godt - Må jeg hentyde til mig (Jeg hedder Stryhn til efternavn )Men jeg giver dig ret - Det er et LÆKKERT ishus!
Alt med Stryhn er jo godt - Må jeg hentyde til mig (Jeg hedder Stryhn til efternavn )Men jeg giver dig ret - Det er et LÆKKERT ishus!
Så er du jo nærmest "kendt"
Hjejlekiosken Silkeborg og Okkels i Silkeborg også... Mmmmm siger jeg bare... Smager fantastisk!
Kunne ikke være mere enig
Mimic skriver: Mums I silkeborg ligger der et ishus tæt ved hvor Hjejlen sejler fra, der laver de kæmpevafler, som i vafler der er knap en meter høje og med op til 2 kg is i rent guf.. ( dete r ikke hjejlekiosken, kan ikke huske hvad den hedder)
Mums
I silkeborg ligger der et ishus tæt ved hvor Hjejlen sejler fra, der laver de kæmpevafler, som i vafler der er knap en meter høje og med op til 2 kg is i rent guf.. ( dete r ikke hjejlekiosken, kan ikke huske hvad den hedder)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128