anbefale et ishus.;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

AnneBJ

Slotsisen i Kolding! 

De har eget vaffelbageri i butikken, så man kan se vaflerne bliver bagt. Man får altid 2 kugler "i en", og priserne er ganske rimelige! Der er en lille smøge på den ene side af butikken (som ligger i gågaden) og går man gennem den, kommer man ud til et græsområdet, kærlighedsstien der går rundt om Slotssøen, og man kan kigge på Koldinghus!

Enormt idyllisk - og GOD is!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

miinimeal

en i øster hurup ved ike hvad den hedder men deres is er kanon

Anmeld

25. juni 2011

FamilenStorm

Vaffelhuset mener jeg det hedder i Kerteminde... Mums det er gode is...

Og så selvfølgelg paradis is... MUMS

Anmeld

25. juni 2011

FogL

Alt hvad der hedder is er fantastisk - ISÆR i Danmark  Ååååh, hvor skal jeg bare have mange store isvafler med guf og jordbærsultetøj  

Anmeld

25. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Dot D skriver:

Også er der jo også Grønvang i Randers... Der er store is.

Vi var der engang med nogle venner, og de havde et hold venner med langvejsfra. Det var ret sjovt, for vennen fik en STOR is, og han gik ud med den, så så han lige pludseligt mærkelig ud i ansigtet, og sagde højt: " Det er sgu første gang, jeg får en is, der er større end skiltet". Han hentydede til det store skilt, der stod på jorden, vel godt en meter højt, hi hi.

Ikke nok med at de er store, de smager også godt

Grønvang er også super god ..

Og der kan man få is i en kategori for sig.

Anmeld

25. juni 2011

Sees

merichs skriver:

Stryhns ishus i Hjerting (Esbjerg) Der får man STORE is

Alt med Stryhn er jo godt - Må jeg hentyde til mig (Jeg hedder Stryhn til efternavn )

Men jeg giver dig ret - Det er et LÆKKERT ishus!

Anmeld

25. juni 2011

Sees

OKKELS IS i Silkeborg!

Det er italiensk, og VERDENS BEDSTE, hvis du spørg mig

Anmeld

25. juni 2011

WantingBaby2012

W.. skriver:

Vaffelhjørnet i Hundested.. Ved ikke en gang om det findes mere, men der har vi spist maaaaaange is i vores unge dage

Ellers på Langelinie - ikke at isen er overtruffen, men det er da bare hyggeligt derude

Åh jo! Vaffelhjørnet findes da stadig i bedste velgående  Uuuhmmm....

Anmeld

25. juni 2011

Mimic

Mums

I silkeborg ligger der et ishus tæt ved hvor Hjejlen sejler fra, der laver de kæmpevafler, som i vafler der er knap en meter høje og med op til 2 kg is i rent guf.. ( dete r ikke hjejlekiosken, kan ikke huske hvad den hedder)

AnneBJ skriver:

Slotsisen i Kolding! 

De har eget vaffelbageri i butikken, så man kan se vaflerne bliver bagt. Man får altid 2 kugler "i en", og priserne er ganske rimelige! Der er en lille smøge på den ene side af butikken (som ligger i gågaden) og går man gennem den, kommer man ud til et græsområdet, kærlighedsstien der går rundt om Slotssøen, og man kan kigge på Koldinghus!

Enormt idyllisk - og GOD is!

Anmeld

25. juni 2011

Nille-pigen

Vaffelhuset mener jeg det hedder i Kerteminde... Mums det er gode is...

Og så selvfølgelg paradis is... MUMS

jeg vil mene at Vaffelhuset i Kerteminde er det bedste ishus i DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.