Strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Palaja

Jeg fik ikke nogen. Men fødte også 37+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

AnneBJ

Jeg fik rigtig mange! Det første i uge 15

Anmeld

25. juni 2011

twiggi

nope, ikke et.  fødte 40+5

Anmeld

25. juni 2011

Millesmammi

ved mille fik jeg lidt på lænnen. 

nu er jeg så gravid igen, og jeg må da nok indrømme at jeg håber jeg er ligeså heldig denne gang og undgå dem på maven :-D

Anmeld

25. juni 2011

MortilCilas

En helt masse, på maven, hele vejen over, de fleste under navlen. På hver sidedelle, om til lænden, på indersiden af mine lår, og i knæhasen*. Men sådan er det jo, jeg fik den bedste oplevelse og den mest fantastiske lille dreng

Anmeld

25. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Fik du strækmærker da du var gravid?

Fik mange under min første graviditet, men de kom til sidst.

VAr i uge 33 da jeg anede de 3 første og da jeg var i uge 35, der gik det helt galt

De er dog blevet pæne, men de forsvinder jo aldrig.

Jeg var skrækslagen for om jeg skulle få flere med min søn, men jeg tog ikke så meget på og undgik derfor strækmærker.

Har heller ikke fået nogen denne gang(endnu) og for at jeg ikke får flere.

Har indtil nu heller ikke taget mere end 3 kg på, så mon ikke det kan lykkeds mig at undgå det

Har lært at leve med dem, de er en del af det jeg er blevet, mor og hvad dertil hører

*Camilla 26+3

Anmeld

25. juni 2011

Noneother

Ja et par stykker. -men ikke nok til at holde mig ude af bikinien. De kan dårlig nok ses her 14 måneder efter.  De er bare et lille minde om min stoooore mave.

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Første graviditet nogle få på brysterne... Nuværende graviditet er det stadig kun brysterne... 

Anmeld

26. juni 2011

Fru.Ø

Ja fik da nogle,men de bliver heldigvis mere utydelige med årene

Anmeld

26. juni 2011

Mi

Jeg fik slet ikke strækmærker, og fik endda tvillinger første gang. Fødte godt nok to måneder før tid, men var også enorm på det tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.