Strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du strækmærker da du var gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.309 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Fik du strækmærker da du var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

132319

Første gang fik jeg ikke et eneste.

Her anden gang, fik jeg tre dage før jeg fødte, tre små strækmærker på hver sidedelle 

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Masser..det er jo en del af det at være gravid
Men kun på maven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Nu er jeg jo stadigvæk gravid, så tør ikke sige for meget

Men jo jeg har fået strækmærker  Og vil egentlig også kalde dem en del - men ind til videre er de "ok pæne" ( 7 9 13 )

Håber bare, det slapper lidt af nu!

Anmeld

25. juni 2011

merichs

Fik lige nogle få på siden, ikke noget vildt

Anmeld

25. juni 2011

lukasmor

Jep. Men først til allersidst. Jeg tænkte: ihh hvor er jeg heldig! Stor mave og ikke et eneste strækmærke... Pludselig kom det ene bare efter det andet og jeg fik ret mange desværre Nu her efter 4,5 måned, er de blevet mere utydelige men glæder mig stadig til de bliver mere eller mindre usynlige

Anmeld

25. juni 2011

Kamulla

ja jeg fik en del.. på maven...

Anmeld

25. juni 2011

MelikkazMoar

jeg fik rigtig rigtig mange.. først på bryster og inderlår og i bikinilinjen.. så på sidde dellerne.. og efter uge 20  kom der er hel kolloni på hver side a maven, under navlen.. fik enddag nogle så underlige som sad i knæ haserne, fordi jeg fik så meget vand i kroppen..

fik strækmærker ved navlen hvor jeg før havde haft en navlepiercing, og da navlen var helt udspilet lignede det en lille kanin der var tegner midt på min mave..

Anmeld

25. juni 2011

Stéphanie

De første to gange fik jeg overhovedet ingen, her 3. gang fik jeg vel 5 ganske små på den nederste del af maven og et enkelt næsten usynligt der hvor min navle piercing har siddet. Det er en del af det at være gravid og har så absolut intet imod at de er der, og jeg viser mig også gerne i bikini når det nu bliver sommer (hvis det da nogensinde gør det!!!!!!!) uden så meget som overhovedet at tænke over de små mærker. Og havde haft det på samme måde hvis der havde været flere. De er et tegn på et vidunderligt barn

Anmeld

25. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg er den type dér fik stræk mærker da jeg voksede

da jeg blev gravid gik dér ikke lang tid før de groedde på mig som om de fik penge for det!

Mine armhuler, mave, hofter, inderlår og sågar lige under bekini linjen er ret så medtaget.

Jeg har faktisk ikke noget imod dem over hovedet, da jeg jo har fået jordens dejligste dreng ud af det :-)

Men jeg ved at man kan få noget dér heder bio-oil som reducere ar væv kraftigt, hvilket stræk mærker jo er. Har tænkt mig at få lidt af det smurt ind, da mine stræk mærker er lyserøde og faktisk lidt ømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.