nogen der vil dele lidt ud af deres immunforsvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2008

bette

først gik jeg med ondt i ryggen i en uge.. så kunne jeg pludselig ikke rejse mig op og min mand måtte bære mig ind i sofaen.. var så til lægen og få vredet min ryg.. det var åbenbart en nerve der sad fast.
så fik jeg omgangs syge.. så fik jeg ondt i halsen.. og så blev jeg kaaaaaanon snottet. Aldrig i mit liv har jeg været så snottet.. og er det stadig lidt..
sådan en ordentlig ulækker fedt gang kagecreme.. sorry detaljerne.. suk
nå så slog jeg min arm og forstuvede min sene.. suk....
og så fik jeg ondt i halsen igen, og snottet tog til igen..
og for det ik skal være løgn sidder jeg nu med mellemøres betændelse.. (ved det er det da jeg har haft det mange gange som barn, så jeg skal et smut til lægen som nok snart tror jeg er hypokonder)

bare liv piv piv fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

ivfmarie

Jamen stakkels Bette!

Aj, der må da være grænser for hvor meget elendighed én person må udsættes for!??!

Håber at du har taget al hvad der kunne tilkomme dig i dette og det nye år.
God bedring

Anmeld

7. december 2008

linemus

Jamen dog, din stakkel. Du er godt nok uheldig alt det du har skrabt sammen. Men så må vi håbe du har fået opbrugt din kvote for det næste år.

Hvordan går det egentligt med maven nu?

Knus Line - og god bedring!

Anmeld

7. december 2008

bette

linemus skriver:

Jamen dog, din stakkel. Du er godt nok uheldig alt det du har skrabt sammen. Men så må vi håbe du har fået opbrugt din kvote for det næste år.

Hvordan går det egentligt med maven nu?

Knus Line - og god bedring!

intet galt med maven siden jeg fik det angst medicin.. det var åbenbart psykisk det lå.. men synes godt nok det er voldsomt at man kan have så ondt når det bare er psyken der gør det.. synes det er lidt skræmmende..
blev sku da indlagt en nat pga det.

Anmeld

7. december 2008

linemus

bette skriver:

intet galt med maven siden jeg fik det angst medicin.. det var åbenbart psykisk det lå.. men synes godt nok det er voldsomt at man kan have så ondt når det bare er psyken der gør det.. synes det er lidt skræmmende..
blev sku da indlagt en nat pga det.

Ja, det er utroligt, hvad psyken kan gøre ved en. Ret uhyggeligt faktisk, at man kan være rask, men alligevel "tænke sig" til at have det utroligt dårligt.

Dejligt at høre, at du trods alt har fået det godt igen lige der

Anmeld

7. december 2008

Nadi

For pokker da du har været hårdt ramt/er hårdt ramt!!

Jeg tør desværre ikke dele ud af mit, tror min krop arbejder på højtryk for at jeg ikke selv bliver smittet. Oliver snotter HELT vildt, det gør han også normalt, men ikke så meget her. Der er faktisk også lidt kagecreme over det han ha Plus han stadig har lidt øjenbetændelse, hvilket Dennis nu også har fået på det ene øje!!
Men kunne jeg giv dig lidt gjorde jeg det. Det er bare ikke sjovt!

Rigtig god bedring til dig Bette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.