Så skete det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

maryjane

Oktoberbaby11 skriver:

ja og så når det sker så tidligt , noget underligt noget og det er sådan gennemsigtigt havde forestillet mig det var hvidt , men efter jeg havde sagt til manden at så havde han da mit venstre endnu for sig selv så kunne jeg også få noget ud af det, så begge fungerer nu

Hehe jaer, det er nok på tide at få de dersens ammeindlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Miss HH

Oktoberbaby11 skriver:

Er lige kommet fra badet nu her, syntes lige jeg ville tage et dejligt langt
bad og få vasket hår, nu hvor vi skal tidligt op til dimision i morgen ved bette
søs, så syntes jeg da også lige jeg trængte til en omgang dernede og prøver at
gå igang, det er faktisk blevet besværligt siden sidst for min mave, men kom da
hurtigt igennem det, men da jeg næsten var færdig, får jeg så noget vådt på min
arm, jeg undrer mig og kigger mig selv på armen og så kigger jeg lige ned og der
er en stor våd plet lige på babsedutten, som løber ned f mit bryst, så prøver
jeg at presse lidt og der kommer mere  Men det er kun fra mit højre, mit venstre er vidst lidt handicappet...

Jeg løber ud til min kæreste og siger det løber ned fra mig og han kigger på
mig og tror det er forneden nej nej så skulle han lige se ad bad og så grinede
han bare , så nu ved jeg da vidst at amme indlæg måske snart skal købes, lige nu
har jeg puttet papir ned i bh for der kommer ikke helt vildt meget lige nu... nu
må jeg se der kommer vel bare mere og mere vel...

Guuud sker det så tidligt - jeg troede først det var i de sidste uger, der kan man bare se 

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Jaa det tror jeg også han gjorde  haha.. Gjorde jeg også selv da det gik op for mig hvad jeg egentlig lavede... Men jaa er ikk lige vant til at der løber noget ud af patten..  haha...

Joo det er vidst noget "sukker" væske der kommer ud og er gennemsigtigt indtil engang efter fødslen...

Men jaa en dag så "sprøjter" vi bare ud på dem hvis de skal gøre grin med os

Haha nej det er man jo ikke, så inden det værste kommer så har man da muligheden for at vænne sig til det nu

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

maryjane skriver:

Hehe jaer, det er nok på tide at få de dersens ammeindlæg

yep købte to pakker med 50 i hver for 45 ialt i føtex

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

Hybjerg skriver:

Guuud sker det så tidligt - jeg troede først det var i de sidste uger, der kan man bare se 

bare vær forberedt for havde da læst det fra andre men tænkte det sker ikke her , jo jo det gør så hihi

Anmeld

25. juni 2011

maryjane

Oktoberbaby11 skriver:

yep købte to pakker med 50 i hver for 45 ialt i føtex

Yay, tak for tippet.

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

maryjane skriver:

Yay, tak for tippet.

Det var da så lidt

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Oktoberbaby11 skriver:

bare vær forberedt for havde da læst det fra andre men tænkte det sker ikke her , jo jo det gør så hihi

Hihi hvor er det vildt, at man allerede skal gå med amme indlæg så tidligt. Mændene må tro vi er tossede  Men tak for info, så er jeg da forberedt nu 

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

Hybjerg skriver:

Hihi hvor er det vildt, at man allerede skal gå med amme indlæg så tidligt. Mændene må tro vi er tossede  Men tak for info, så er jeg da forberedt nu 

Ja mon ikke

Anmeld

26. juni 2011

CamillaValby

Oktoberbaby11 skriver:

hehe ja, fik også et godt grin da jeg havde vænnet mig til det hehe , men det er noget mærkeligt noget at min krop er klar der er da længe til endnu tsk tsk

Man siger faktisk at omkring 26+ kan man få det som du beskriver Så det er helt normalt jeg er 27+ tirsdag og håber da jeg når at få det. Det er ikke den rigtige mælk men bare kroppen der gør sig klar til mælken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.