Så skete det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Levi&LilysMor

Er lige kommet fra badet nu her, syntes lige jeg ville tage et dejligt langt
bad og få vasket hår, nu hvor vi skal tidligt op til dimision i morgen ved bette
søs, så syntes jeg da også lige jeg trængte til en omgang dernede og prøver at
gå igang, det er faktisk blevet besværligt siden sidst for min mave, men kom da
hurtigt igennem det, men da jeg næsten var færdig, får jeg så noget vådt på min
arm, jeg undrer mig og kigger mig selv på armen og så kigger jeg lige ned og der
er en stor våd plet lige på babsedutten, som løber ned f mit bryst, så prøver
jeg at presse lidt og der kommer mere  Men det er kun fra mit højre, mit venstre er vidst lidt handicappet...

Jeg løber ud til min kæreste og siger det løber ned fra mig og han kigger på
mig og tror det er forneden nej nej så skulle han lige se ad bad og så grinede
han bare , så nu ved jeg da vidst at amme indlæg måske snart skal købes, lige nu
har jeg puttet papir ned i bh for der kommer ikke helt vildt meget lige nu... nu
må jeg se der kommer vel bare mere og mere vel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

CamillaValby

Hahahaha må indrømme jeg begyndte at grine en del

Men ville og vil nok gøre det samme. Jeg har dog ikke fået det endnu, men håber jeg får det Da det kun viser at din krop er ved at være godt klar. Det gider min vist ikke endnu

Så fra mig bliver der sendt et godt grin og et tillykke hihi

Anmeld

24. juni 2011

Mira0911

Uh jeg tænkte en blødning.... 

Mit render mest om natten... Men ikke ligefrem at det bare skvulper ud... Så ja jeg skal vidst også have fat i amme indlæg... 

Anmeld

24. juni 2011

maryjane

Hehe. Det er heller ikke længe siden det startede hos mig, det er også kun/mest det ene bryst hos mig, det har jeg så også læst mig til er meget normalt. :b

Men det er lidt spøjst, bliver da lidt overrasket når sådan noget pludselig sker.

Anmeld

24. juni 2011

Mettefpigen

Haha.. Morsomt  Også kun mit venstre der er noget i... Eller der kommer lidt engang imellem fra mit højre, Men ikk så meget...

Jeg opdagede det da jeg sad på sofaen en aften, og på en eller andet sjov måde rammer jeg mit bryst med min arm og blir våd på armen... Tænker lidt WTF... Og kigger på min trøje hvor der er en lille våd plet.. Begynder at grine og løber ud på badeværelset og trykker på brystet hvor det begynder og løbe og står og siger "Ajj hvor mærkeligt"... Hihi.. Trykker igen og siger "Ajj hvor mærkeligt"... Min kæreste kommer ud og kigger bare mærkeligt på mig og begynder at grine... For tror jeg gør og siger det de første 10 gange... Haha..

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

CamillaValby skriver:

Hahahaha må indrømme jeg begyndte at grine en del

Men ville og vil nok gøre det samme. Jeg har dog ikke fået det endnu, men håber jeg får det Da det kun viser at din krop er ved at være godt klar. Det gider min vist ikke endnu

Så fra mig bliver der sendt et godt grin og et tillykke hihi

hehe ja, fik også et godt grin da jeg havde vænnet mig til det hehe , men det er noget mærkeligt noget at min krop er klar der er da længe til endnu tsk tsk

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

Mira0911 skriver:

Uh jeg tænkte en blødning.... 

Mit render mest om natten... Men ikke ligefrem at det bare skvulper ud... Så ja jeg skal vidst også have fat i amme indlæg... 

hehe det gjorde min kæreste også da jeg kom løbende ind i stuen han kiggede meget underligt og så skulle han da lige se ,

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

maryjane skriver:

Hehe. Det er heller ikke længe siden det startede hos mig, det er også kun/mest det ene bryst hos mig, det har jeg så også læst mig til er meget normalt. :b

Men det er lidt spøjst, bliver da lidt overrasket når sådan noget pludselig sker.

ja og så når det sker så tidligt , noget underligt noget og det er sådan gennemsigtigt havde forestillet mig det var hvidt , men efter jeg havde sagt til manden at så havde han da mit venstre endnu for sig selv så kunne jeg også få noget ud af det, så begge fungerer nu

Anmeld

25. juni 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Haha.. Morsomt  Også kun mit venstre der er noget i... Eller der kommer lidt engang imellem fra mit højre, Men ikk så meget...

Jeg opdagede det da jeg sad på sofaen en aften, og på en eller andet sjov måde rammer jeg mit bryst med min arm og blir våd på armen... Tænker lidt WTF... Og kigger på min trøje hvor der er en lille våd plet.. Begynder at grine og løber ud på badeværelset og trykker på brystet hvor det begynder og løbe og står og siger "Ajj hvor mærkeligt"... Hihi.. Trykker igen og siger "Ajj hvor mærkeligt"... Min kæreste kommer ud og kigger bare mærkeligt på mig og begynder at grine... For tror jeg gør og siger det de første 10 gange... Haha..

haha han må have hygget sig , man skal da lige finde ud af hvad der sker jo , men begge mine kan jeg presse noget ud af kunne ved det andet 10 min efter jeg havde fundet ud af det første, men så er de begge klar til bebs, så det er jo godt  bliver mere underligt når der så engang kommer endnu mere ud af dem og det ser vel også anderledes ud for det her er gennemsigtigt ...

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Oktoberbaby11 skriver:

haha han må have hygget sig , man skal da lige finde ud af hvad der sker jo , men begge mine kan jeg presse noget ud af kunne ved det andet 10 min efter jeg havde fundet ud af det første, men så er de begge klar til bebs, så det er jo godt  bliver mere underligt når der så engang kommer endnu mere ud af dem og det ser vel også anderledes ud for det her er gennemsigtigt ...

Jaa det tror jeg også han gjorde  haha.. Gjorde jeg også selv da det gik op for mig hvad jeg egentlig lavede... Men jaa er ikk lige vant til at der løber noget ud af patten..  haha...

Joo det er vidst noget "sukker" væske der kommer ud og er gennemsigtigt indtil engang efter fødslen...

Men jaa en dag så "sprøjter" vi bare ud på dem hvis de skal gøre grin med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.