Er det for tidligt at planlægge sit bryllup?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

An&Jo

Preghiera skriver:

Hehe, jeg er ikke engang særlig perfektionistisk... Jeg tror faktisk det er kommet samtidig med at, ja, jeg mødte jo "manden" og så blev det en realitet (langt ude i fremtiden) og så samtidig kørte de der "Hva' bruden ikke ved" - der sad jeg jo hele tiden og fik inspiration til hvordan jeg ville gøre det (og hvordan jeg IKKE ville gøre det!)

Det er bare hyggeligt at tænke på og glæde sig til... ligesom at vente på babyer og hus Haha min kæreste mobber mig lidt "Hva' så skat, nester du?"

haha, gør du så det?? altså nester??

jeg sluger "hva bruden ikke ved" råt.. og ja man ved helt sikkert hvad der IKKE skal med..

men ja det er rigtig hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Preghiera

An&Jo skriver:

haha, gør du så det?? altså nester??

jeg sluger "hva bruden ikke ved" råt.. og ja man ved helt sikkert hvad der IKKE skal med..

men ja det er rigtig hyggeligt..

Haha, ja jeg nester totalt!!!

Det er altså også rigtig sjovt at se... Jeg er godt nok ikke så "typisk pige" på det område: jeg GIDER ikke forsamlingshus-bryllup - men heller ikke slot. Og gider ikke kirke, for er hverken troende eller medlem. Og jeg GIDER ikke "det store skrud" for jeg vil fandme danse og ha' en fest  

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

MorTilJanuar skriver:

fordi jeg er 22 år og jeg vil ikke være så ung når jeg skal giftes  totalt dobbelt moralsk i forhold til at være så ung og blive mor, men det har jeg bare ikke lyst til  intet med ham at gøre men når jeg siger ja så skal jeg giftes inden for et år  og vil gerne være på den anden side af 25 

heheh jo det er skønt at han gør sig klar til fødsel 

ja okay så kan jeg godt forstå dig..

jeg vil nu gerne giftes inden jeg bliver 25 hvis det kan lade sig gøre..

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

Preghiera skriver:

Haha, ja jeg nester totalt!!!

Det er altså også rigtig sjovt at se... Jeg er godt nok ikke så "typisk pige" på det område: jeg GIDER ikke forsamlingshus-bryllup - men heller ikke slot. Og gider ikke kirke, for er hverken troende eller medlem. Og jeg GIDER ikke "det store skrud" for jeg vil fandme danse og ha' en fest  

mht. location kan jeg godt følge dig..

men med kjolen ser jeg bare en anledning til at få 2 forskellige.. en til akten og middagen, og så en til om aftenen når jeg skal slå mig løs..

jeg vil gerne giftes i kirken men det er på betingelse af at det er den kirke jeg er konfirmeret i og min søn er gift i, og det sker højst sandsynligt ikke, så jeg satser på et flot udendørs bryllup i noget park halløj et sted.. muligvis der hvor bryllupsfesten skal holdes..

Anmeld

30. juni 2011

Holm88

An&Jo skriver:

uhh jeg kan bare ikke lade være med at kigge på kjoler og locations osv mere..

når man ser alle de dejlige bryllupstråde der er herinde med alle de gode ideer så får man sådan en forfærdelig lyst til at planlægge sit eget bryllup..

tror da os nok liiige at min kjole skal være fra www.karimdesign.dk det er jo nogle vanvittigt flotte kjoler de har.. :O Men de er også lidt hampre i prisen..

Andre der gør det samme som mig?? altså planlægger bryllup uden ring på fingeren??

I DO!

I høj grad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.