Er det for tidligt at planlægge sit bryllup?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

An&Jo

uhh jeg kan bare ikke lade være med at kigge på kjoler og locations osv mere..

når man ser alle de dejlige bryllupstråde der er herinde med alle de gode ideer så får man sådan en forfærdelig lyst til at planlægge sit eget bryllup..

tror da os nok liiige at min kjole skal være fra www.karimdesign.dk det er jo nogle vanvittigt flotte kjoler de har.. :O Men de er også lidt hampre i prisen..

Andre der gør det samme som mig?? altså planlægger bryllup uden ring på fingeren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Preghiera

An&Jo skriver:

når man ser alle de dejlige bryllupstråde der er herinde med alle de gode ideer så får man sådan en forfærdelig lyst til at planlægge sit eget bryllup..

tror da os nok liiige at min kjole skal være fra www.karimdesign.dk det er jo nogle vanvittigt flotte kjoler de har.. :O Men de er også lidt hampre i prisen..

Andre der gør det samme som mig?? altså planlægger bryllup uden ring på fingeren??

Ahem... jaa, jeg er ikke forlovet endnu, men jeg ved da "hvor, hvem, kjole, sko, hår og musik"

Aå må vi bare se om manden er enig når den tid kommer, hahaha

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

hahahahahah min kæreste planlægger også bryllup selvom jeg ikke har ville sige ja endnu 

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

Preghiera skriver:

Ahem... jaa, jeg er ikke forlovet endnu, men jeg ved da "hvor, hvem, kjole, sko, hår og musik"

Aå må vi bare se om manden er enig når den tid kommer, hahaha

haha..

Er sikker på at hvis jeg ville og hvis jeg bliver gift med min nye kæreste så får jeg lov at bestemme det meste.. Han ved jeg er perfektionistisk, og han ved at jeg drømmer om det helt store.. Desværre ved han også at jeg godt ved at vi har råd til det hvis vi vil..

men dejligt at jeg ikke er den eneste der sidder og planlægger lidt på forhånd..

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

MorTilJanuar skriver:

hahahahahah min kæreste planlægger også bryllup selvom jeg ikke har ville sige ja endnu 

sjovt nok at det er din kæreste der planlægger..

men okay, min sidder og kigger efter ringe hele tiden..

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

sjovt nok at det er din kæreste der planlægger..

men okay, min sidder og kigger efter ringe hele tiden..

heheh jamen han ser også fødselsvideoer 

også tror jeg det er sådan at han kan få på afstand at jeg sagde nej 

Anmeld

24. juni 2011

Preghiera

An&Jo skriver:

haha..

Er sikker på at hvis jeg ville og hvis jeg bliver gift med min nye kæreste så får jeg lov at bestemme det meste.. Han ved jeg er perfektionistisk, og han ved at jeg drømmer om det helt store.. Desværre ved han også at jeg godt ved at vi har råd til det hvis vi vil..

men dejligt at jeg ikke er den eneste der sidder og planlægger lidt på forhånd..

Hehe, jeg er ikke engang særlig perfektionistisk... Jeg tror faktisk det er kommet samtidig med at, ja, jeg mødte jo "manden" og så blev det en realitet (langt ude i fremtiden) og så samtidig kørte de der "Hva' bruden ikke ved" - der sad jeg jo hele tiden og fik inspiration til hvordan jeg ville gøre det (og hvordan jeg IKKE ville gøre det!)

Det er bare hyggeligt at tænke på og glæde sig til... ligesom at vente på babyer og hus Haha min kæreste mobber mig lidt "Hva' så skat, nester du?"

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

MorTilJanuar skriver:

heheh jamen han ser også fødselsvideoer 

også tror jeg det er sådan at han kan få på afstand at jeg sagde nej 

må jeg spørge hvorfor du sagde nej?? du behøver selvfølgelig ikke at svare..

er det ikke dejligt at han forbereder sig lidt mentalt på fødslen?? det ville jeg elske at min kæreste gjorde.. Sidst fødte jeg alene, så næste gang jeg skal være gravid bliver det lidt "sjovt" at have en med på sidelinjen..

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

Puha . Jeg har altid været en af de få piger som saaaagtens har kunne vente med at blive gift, men men men(!!) efter vi har fået barn sammen, venter jeg bare på min ring og det kan ikke gå for hurtigt! Og ja, jeg planlægger uden han ved det

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

må jeg spørge hvorfor du sagde nej?? du behøver selvfølgelig ikke at svare..

er det ikke dejligt at han forbereder sig lidt mentalt på fødslen?? det ville jeg elske at min kæreste gjorde.. Sidst fødte jeg alene, så næste gang jeg skal være gravid bliver det lidt "sjovt" at have en med på sidelinjen..

fordi jeg er 22 år og jeg vil ikke være så ung når jeg skal giftes  totalt dobbelt moralsk i forhold til at være så ung og blive mor, men det har jeg bare ikke lyst til  intet med ham at gøre men når jeg siger ja så skal jeg giftes inden for et år  og vil gerne være på den anden side af 25 

heheh jo det er skønt at han gør sig klar til fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.