Spark spark spark....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Mira0911

Hybjerg skriver:

Kan høre i har det helt ligesom mig, det er simpelthen så dejligt  Min veninde spurgte hvordan det føles for mig, men jeg kan slet ikke forklare det, kan i? Ikke andet end puf bare indefra og som bare er helt fantastiske. Man bliver bare så knyttet til den lille når man kan mærke sparkene 

Og til dig med tvillinger - kan godt forstå hvis det kan være lidt hårdt. En i maven kan jo sparke rigeligt, så der må være meget aktivitet i din mave, især hvis de sover på forskellige tidspunkter hehe 

Når folk spørger mig om hvordan det føles indefra... Kan jeg kun sige som dig, puf - spark... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Miss HH

Mira0911 skriver:

Når folk spørger mig om hvordan det føles indefra... Kan jeg kun sige som dig, puf - spark... 

Anmeld

25. juni 2011

Mauser.

Hybjerg skriver:

Det er så skønt  Og vi er næsten lige langt kan jeg se, kan du også mærke det meget tydeligt, og se det på maven? 

Jep (: .. Det kan jeg, og det er skønt <3

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Jaa det er skønt

Min dreng har så en dårlig vane med at sparke fra 00-04 om natten... .......

Kan virkelig være træls nogengange..... Haha.. Men han er bare min lille bølle (Eller han er faktisk ret stor af størrelse)...

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Mettefpigen skriver:

Jaa det er skønt

Min dreng har så en dårlig vane med at sparke fra 00-04 om natten... .......

Kan virkelig være træls nogengange..... Haha.. Men han er bare min lille bølle (Eller han er faktisk ret stor af størrelse)...

Hehe ja det var da et dårligt tidspunkt han lige har valgt den bandit 

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Hybjerg skriver:

Hehe ja det var da et dårligt tidspunkt han lige har valgt den bandit 

Jaa ikk det mest spændende tidspunkt   Men han ligger så også med hovedet nedad og numsen lige i vejret og benene til siden så fødderne lige hamre op i ribbene.. Så det er egentlig det der gør at det er et skidt tidspunkt for det gør eddermame ondt...

hihi fordi ellers måtte han egentlig gerne sparke på det tidspunkt...

Har du fundet nogle rytmer endnu??  Og ved du hvor stor bassen er??...

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Mettefpigen skriver:

Jaa ikk det mest spændende tidspunkt   Men han ligger så også med hovedet nedad og numsen lige i vejret og benene til siden så fødderne lige hamre op i ribbene.. Så det er egentlig det der gør at det er et skidt tidspunkt for det gør eddermame ondt...

hihi fordi ellers måtte han egentlig gerne sparke på det tidspunkt...

Har du fundet nogle rytmer endnu??  Og ved du hvor stor bassen er??...

Hihi ja så er det måske slet ikke noget at sige til du mærker så meget, hvis han ligger sådan og tumler rundt 

Altså det er stadig meget nyt med alle de spark, er kun 22+3 men hun er aktiv om morgenen og så er der en lille pause og så igen et par timer fra middag og frem og igen om aftenen. Det er så dejligt, man vender sig helt til det 

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Hybjerg skriver:

Hihi ja så er det måske slet ikke noget at sige til du mærker så meget, hvis han ligger sådan og tumler rundt 

Altså det er stadig meget nyt med alle de spark, er kun 22+3 men hun er aktiv om morgenen og så er der en lille pause og så igen et par timer fra middag og frem og igen om aftenen. Det er så dejligt, man vender sig helt til det 

Neej sidder stort set hver aften med ondt i venstre side... Av av...

Men nej der er ikk noget der er mere skønt end når man begynder at mærke sparkene fra den lille solstråle  

Så blir man ekstra glad.. haha.. For alle de måneder man har vidst at der er liv derinde men ikk kunne mærke det

Også begynder maven rigtig at vokse nu  hihi...

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Mettefpigen skriver:

Neej sidder stort set hver aften med ondt i venstre side... Av av...

Men nej der er ikk noget der er mere skønt end når man begynder at mærke sparkene fra den lille solstråle  

Så blir man ekstra glad.. haha.. For alle de måneder man har vidst at der er liv derinde men ikk kunne mærke det

Også begynder maven rigtig at vokse nu  hihi...

Ja lige præcis, det bliver mere og mere virkeligt for hver dag der går nu 

Anmeld

25. juni 2011

Mettefpigen

Hybjerg skriver:

Ja lige præcis, det bliver mere og mere virkeligt for hver dag der går nu 

Jaa lig præcis... Har en lidt dobbelt følelse.. Fordi på ene side synes jeg at tiden går SÅ langsomt... Der er 12 uger endnu og der er så lang tid endnu.......... hihi..

Og på den anden side synes jeg egentlig tiden er gået hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.