Spark spark spark....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Miss HH

....gud hvor er det da fantastisk at kunne mærke den lille hobbit i maven tumle rundt. Jeg har ventet såååå længe på det (synes jeg selv) og nu er hun endelig aktiv hver eneste dag.

Er det bare mig eller bliver man bare endnu mere knyttet til den lille jo mere de tumler rundt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

MajseMaja

Jaaa det er så dejligt! Hvor langt er du?

og så dejligt når andre også mærker det (når baby ikke bliver genert )

Anmeld

24. juni 2011

Mauser.

Jeg har det på samme måde (: hvor langt er du henne ? 

Jeg elsker også når andre mærker, selvom at hun ikke er meget for det derinde .. hihi.

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

MajseMaja skriver:

Jaaa det er så dejligt! Hvor langt er du?

og så dejligt når andre også mærker det (når baby ikke bliver genert )

Ja det er så Jeg er 22+3 

Hehe ja heldigvis mærker min kæreste det meget meeen hun har tendens til at falde til ro når han lægger sin hånd på maven 

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Mulleunge skriver:

Jeg har det på samme måde (: hvor langt er du henne ? 

Jeg elsker også når andre mærker, selvom at hun ikke er meget for det derinde .. hihi.

Det er så skønt  Og vi er næsten lige langt kan jeg se, kan du også mærke det meget tydeligt, og se det på maven? 

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Det er fantastisk... Jeg har lagt og små sovet hele dagen, og der har dælme været den helt store aktivitet... 

Anmeld

25. juni 2011

Frøken J.

Hybjerg skriver:

....gud hvor er det da fantastisk at kunne mærke den lille hobbit i maven tumle rundt. Jeg har ventet såååå længe på det (synes jeg selv) og nu er hun endelig aktiv hver eneste dag.

Er det bare mig eller bliver man bare endnu mere knyttet til den lille jo mere de tumler rundt? 

Ja, det er som om man lærer dem at kende! Jeg kan heller ikke lade være at snakke med hende: "Uha skat, hvad laver du nu derinde?" og "Åh, kan du ikke lade være at sparke lige på indersiden af navlen, det er lidt ubehageligt" osv. Hehe

Anmeld

25. juni 2011

twinny

Både far og mig elsker at mærke drengene hver dag... De har allerede et super spark...  Det kan godt gøre lidt ondt, hvis de begge går amok...

Men den mest fantastiske følelse. Den kommer jeg helt sikkert til at savne.

Anmeld

25. juni 2011

1000Ben

Det er mere end fantastisk )

Anmeld

25. juni 2011

Miss HH

Kan høre i har det helt ligesom mig, det er simpelthen så dejligt  Min veninde spurgte hvordan det føles for mig, men jeg kan slet ikke forklare det, kan i? Ikke andet end puf bare indefra og som bare er helt fantastiske. Man bliver bare så knyttet til den lille når man kan mærke sparkene 

Og til dig med tvillinger - kan godt forstå hvis det kan være lidt hårdt. En i maven kan jo sparke rigeligt, så der må være meget aktivitet i din mave, især hvis de sover på forskellige tidspunkter hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.