After 8???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Kay

varmer i det så og blander i flødeskum eller varmer i det med fløde og pisker bag efter???

jeg har bagt chokolade bunde og laver hindbær skum til det andet lag syntes det er bedst med noget lidt frisk og syrligt til en choko-agtig crem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Silas&Mille

Malli skriver:

Undskyld jeg lige blander mig. Men kunne godt tænke mig at få en ide til hvilke frugtmousse, og hvilke slags bunde du/i bruger til en kage med after eight??  

After Eight cremen smager helt fantastisk sammen med fx jordbær mousse eller kiwi mousse.

Har prøvet begge dele og det smager bare så godt

Anmeld

24. juni 2011

Silas&Mille

Kay skriver:

varmer i det så og blander i flødeskum eller varmer i det med fløde og pisker bag efter???

jeg har bagt chokolade bunde og laver hindbær skum til det andet lag syntes det er bedst med noget lidt frisk og syrligt til en choko-agtig crem

jeg putter fløde og chokolade i en gryde og lader det stå på smag varme og røre i det jævnligt til chokoladen er smeltet.

Så hælder jeg det hele i en skål og lader det stå i køleskabet til det er kølet HELT af (kan også gøres i fryseren, men så skal man passe lidt på den ikke bliver for hård) og så psiker jeg den cremet når den er kold.

Anmeld

24. juni 2011

Kay

SilasMor skriver:

jeg putter fløde og chokolade i en gryde og lader det stå på smag varme og røre i det jævnligt til chokoladen er smeltet.

Så hælder jeg det hele i en skål og lader det stå i køleskabet til det er kølet HELT af (kan også gøres i fryseren, men så skal man passe lidt på den ikke bliver for hård) og så psiker jeg den cremet når den er kold.

så hvis jeg laver den i dag og stiller den på køl til i morgen hvor den skal ligges sammen??

Anmeld

24. juni 2011

Malli

SilasMor skriver:

After Eight cremen smager helt fantastisk sammen med fx jordbær mousse eller kiwi mousse.

Har prøvet begge dele og det smager bare så godt

Uhmm, det lyder lækkert. Det må prøves... Hvilket bunde bruger du så?

Anmeld

24. juni 2011

Silas&Mille

så hvis jeg laver den i dag og stiller den på køl til i morgen hvor den skal ligges sammen??

Så vil det passe perfekt.

Tip: hvis du synes den virker for hård når du tager den ud af køleskabet, så lad den stå ½-1 time så den 'bløder' lidt op

Anmeld

24. juni 2011

Silas&Mille

Malli skriver:

Uhmm, det lyder lækkert. Det må prøves... Hvilket bunde bruger du så?

Synes det blver godt med både choko bunde og lyse bunde, så det er bare hvad man mest er til.

Ved lyse bunde bruger jeg almindelig lagkagebunde, ved choko bunde bruger jeg en almindelig chokolade kage

Har læst der er rigtig mange der bruger mudcake... den har jeg dog ikke selv prøvet endnu.

Anmeld

26. juni 2011

Kay

SilasMor skriver:

Så vil det passe perfekt.

Tip: hvis du synes den virker for hård når du tager den ud af køleskabet, så lad den stå ½-1 time så den 'bløder' lidt op

den var ikke hård... overhoved... men den blev god af at blive pisket og blev lagt rigtig fint sammen... nu står den i køleren og venter på at hun vågner så vi kan pynte den... hun har lavet sådan et fint chokolade ur der skal på... efter det der er på after eight pakkerne

Anmeld

26. juni 2011

muzen

ikke for at piske en stemning op

men alle spørgsmål skal man holde her inde https://www.baby.dk/debat/311pi1/snak-om-kager/emner.aspx da den her mappe kun er til opskrifter. ellers bliver det hele noget rod

Anmeld

26. juni 2011

Kay

muzen skriver:

ikke for at piske en stemning op

men alle spørgsmål skal man holde her inde https://www.baby.dk/debat/311pi1/snak-om-kager/emner.aspx da den her mappe kun er til opskrifter. ellers bliver det hele noget rod

undskyld...

sys ik rigtig det er til at finde ud af... troede man skulle skrive her når man havde et spørgsmål til crem...

men så må vi jo høre om der er en fra staff der gidder rykke den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.