Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der har en god opskrift på after 8 crem??? det er nemlig lige det min kusine øsnker sig vi skal lave i weekenden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen med en god opskrift??
Kay skriver: nogen der har en god opskrift på after 8 crem??? det er nemlig lige det min kusine øsnker sig vi skal lave i weekenden
jeg plejer bare at tage 1 pk after eight også ½ liter piskefløde..
nemlig, sådan gør jeg også, dog kun med en kvart liter piskefløde (200g After Eight og 1/4 l fløde)... det smager helt fantastisk...
SilasMor skriver: nemlig, sådan gør jeg også, dog kun med en kvart liter piskefløde (200g After Eight og 1/4 l fløde)... det smager helt fantastisk...
Kan være min pakke after eight er større end din :d haha Kan sgu ikke huske hvor meget der er i dem
Mor-til-asta-09 skriver: Kan være min pakke after eight er større end din :d haha Kan sgu ikke huske hvor meget der er i dem
ikke utænkeligt... men det gør jo heller ikke noget der er noget til overs og så man lige har en ren lille ske
Mor-til-asta-09 skriver: jeg plejer bare at tage 1 pk after eight også ½ liter piskefløde..
Undskyld jeg lige blander mig. Men kunne godt tænke mig at få en ide til hvilke frugtmousse, og hvilke slags bunde du/i bruger til en kage med after eight??
Malli skriver: Undskyld jeg lige blander mig. Men kunne godt tænke mig at få en ide til hvilke frugtmousse, og hvilke slags bunde du/i bruger til en kage med after eight??
når jeg laver after eight, så er det altid som til cupcakes...
Mor-til-asta-09 skriver: når jeg laver after eight, så er det altid som til cupcakes...
AHAA det lyder nu også rigtig rigtig lækkert!
Malli skriver: AHAA det lyder nu også rigtig rigtig lækkert!
det er utroligt lækkert og frisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128