Hvorfor skifter nogle brugernavn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Jubiii, jeg kunne da slet ikke forstå, hvor du var blevet af...!

Og så med nyt profilbillede oveni, såååå er det altså svært...!

Hehe Må hellere blive ved med at have stående under mit billede, at mit gamle brugernavn var Secrets

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

K&S

Frøken J. skriver:

Hehe Må hellere blive ved med at have stående under mit billede, at mit gamle brugernavn var Secrets

Jaaaa  

Anmeld

24. juni 2011

signe.

K&S skriver:

Dig kunne jeg kende på billedet men mange af de andre har jeg været lost omkring

jamen det rigtigt, når det både er navn OG billede der ændres

Anmeld

24. juni 2011

K&S

signe. skriver:

jamen det rigtigt, når det både er navn OG billede der ændres

Ja, lige præcis

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

I mit tilfælde er det netop en fordel, at de rettes bagudrettet Da jeg synes det er træls, at alle dem der læser ekstrabladet måske lige skulle se hvem "Secrets" var. Hvis de søger på det nu, får de ikke alle mine gamle indlæg frem, hvilket netop var hensigten

prøv på google at skriv " Secrets baby.dk " så er det altså stadigvæk din profil man finder  ja den står under navnet Frøken J. men man skal ikke langt ned så kan man se at du selv skriver om secrets så man kan sagtens finde dig 

er ikke for at pegefingre men bare for at du ved det 

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

prøv på google at skriv " Secrets baby.dk " så er det altså stadigvæk din profil man finder  ja den står under navnet Frøken J. men man skal ikke langt ned så kan man se at du selv skriver om secrets så man kan sagtens finde dig 

er ikke for at pegefingre men bare for at du ved det 

Det eneste jeg finder er det fra MD-scanningen, og det gør ikke så meget Det var mere så det ikke var ALT der dukkede op  

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Det eneste jeg finder er det fra MD-scanningen, og det gør ikke så meget Det var mere så det ikke var ALT der dukkede op  

jeg googlede Secrets baby.dk også kom der altså en del frem 

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

jeg googlede Secrets baby.dk også kom der altså en del frem 

Hvordan det? Hvis jeg googler secrets baby.dk får jeg følgende og ikke andet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Jamen dem jeg kom ind på så kunne jeg hurtigt læse at du havde skrevet at navnet havde været dit også kunne jeg klikke på dit navn og se alle din informationer.. og jeg var logget af herinde fra så det havde intet med det at gøre..

Var bare hvis du ikke ville ha at dem udefra vidste det var dig 

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

Jamen dem jeg kom ind på så kunne jeg hurtigt læse at du havde skrevet at navnet havde været dit også kunne jeg klikke på dit navn og se alle din informationer.. og jeg var logget af herinde fra så det havde intet med det at gøre..

Var bare hvis du ikke ville ha at dem udefra vidste det var dig 

Jamen det er det jeg mener, det ved jeg godt Og det gør ikke noget. Formålet var bare, at man ikke skulle kunne søge på google, og så dukkede ALLE mine tidligere indlæg op derinde At man kan finde mig som sådan gør mig egentlig ikke noget, det skulle bare ikke være lige så åbenlyst som det var før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.