Hvorfor skifter nogle brugernavn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Hej tøsser... Hvorfor er der nogle af jer der skifter brugernavn?? Altså det er da absolut helt i orden :-) Jeg tænker bare hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Frøken J.

Anjamichell skriver:

Hej tøsser... Hvorfor er der nogle af jer der skifter brugernavn?? Altså det er da absolut helt i orden :-) Jeg tænker bare hvorfor??

Fordi jeg blev citeret i ekstrabladet med mit gamle brugernavn, og det gad jeg ikke kunne søges frem på

Anmeld

24. juni 2011

Diana...

Ja jeg forstå det heller ikke. Men kan stadig finde personen da navnet jo også ændres i gamle indlæg. Hvis man skifter for at "gemme" sig for fx bt så skal man lave en ny profil. Jeg har skiftet 1 gang og det var til MOAR et eller andet men det var fordi hele min mødregruppe her inde skiftet over til det samme ca bare for sjovt i en kort periode og nu vi tilbage til det gamle igen ;o) 

Anmeld

24. juni 2011

signe.

Anjamichell skriver:

Jeg skiftede fra "mor-til-hasse" til bare "signe." alene af den grund at jeg snart skal være mor igen, og så ville brugernavnet bare blive for langt hvis der skulle stå"mor-til-hasse-og-etellerandetnavn"

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

Diana... skriver:

Ja jeg forstå det heller ikke. Men kan stadig finde personen da navnet jo også ændres i gamle indlæg. Hvis man skifter for at "gemme" sig for fx bt så skal man lave en ny profil. Jeg har skiftet 1 gang og det var til MOAR et eller andet men det var fordi hele min mødregruppe her inde skiftet over til det samme ca bare for sjovt i en kort periode og nu vi tilbage til det gamle igen ;o) 

I mit tilfælde er det netop en fordel, at de rettes bagudrettet Da jeg synes det er træls, at alle dem der læser ekstrabladet måske lige skulle se hvem "Secrets" var. Hvis de søger på det nu, får de ikke alle mine gamle indlæg frem, hvilket netop var hensigten

Anmeld

24. juni 2011

elvital

Frøken J. skriver:

Fordi jeg blev citeret i ekstrabladet med mit gamle brugernavn, og det gad jeg ikke kunne søges frem på

hvor vildt!!! Hvad blev du citeret?

Ekstrebladet har da også en lang næse med i alt!

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

elvital skriver:

hvor vildt!!! Hvad blev du citeret?

Ekstrebladet har da også en lang næse med i alt!

Det var en debat om Peter Lundin. Det var ret harmløst, jeg havde bare spurgt om han fortrød sin handling, men synes alligevel det var irriterende hvis folk lige skulle ind og se hvem jeg var

Anmeld

24. juni 2011

elvital

Frøken J. skriver:

Det var en debat om Peter Lundin. Det var ret harmløst, jeg havde bare spurgt om han fortrød sin handling, men synes alligevel det var irriterende hvis folk lige skulle ind og se hvem jeg var

ja rimlig træls at Peter Lundin har noget på en...

Tror i øvrigt at jeg nøjes med at udtale mig om harmløse folk fra nu af, folk som Armin Jensen, Bubber og Droning Magrethe... Bare lige for at udelukke at stamkunder fra Vester Fængsel ikke ser sig sur på mig pga noget jeg skrev på baby.dk

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

elvital skriver:

ja rimlig træls at Peter Lundin har noget på en...

Tror i øvrigt at jeg nøjes med at udtale mig om harmløse folk fra nu af, folk som Armin Jensen, Bubber og Droning Magrethe... Bare lige for at udelukke at stamkunder fra Vester Fængsel ikke ser sig sur på mig pga noget jeg skrev på baby.dk

Hahaha  Du har den bedste humor

Anmeld

24. juni 2011

NinaNymannMadsen

skiftede fra "astasmor" til "NNM" da jeg jo til oktober ikk kun er astas mor mere der har vi en prinsesse mere og så passer navnet bare ikke... og NNM er mine initialer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.